×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بازاریابی تلفنی - ۲۱ مورد پیدا شد

۱ . موفقیت در بازاریابی تلفنی : تماس برای بازاریابی تلفنی متن آماده داشته باشید اگر فرد موردنظر نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ شما ۳ ثانیه وقت دارید که به یک پیام فکر کنید. بنابراین باید پیام مورد نظرتان
۲ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس،
۳ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش دوم) : تر نمودن بازاریابی تلفنی   ۴ –  شناخت افراد و روابط در شرکت‌ها دانستن این‌که در سازمان چه کسی به چه کسی گزارش می‌دهد و چه کسی قدرت خرید دارد اطلاعات مهمی هستند
۴ . نکته پیرامون بازاریابی تلفنی : تماس بگیرید. برای بازاریابی تلفنی در B2B، مسئله مهم، یافتن زمان مناسب برای برقراری تماس می باشد. زمان هایی که بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهند، عبارتند از: ۱۰-۱۱٫۳۰ صبح ۵ دقیقه
۵ . تر نمودن بازاریابی تلفنی : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس،
۶ . نرم افزار بازاریابی | نرم افزار فروش | Marketing Software :   نرم افزار بازاریابی تلفنی   در این قسمت از نرم افزار فروش و بازاریابی، امکانات لازم جهت ایجاد یک محیط مناسب و کارآمد به عنوان مدیریت مرکز تماس بوجود آمده است. هرکاربر
۷ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : خدمات پروژه. بازاریابی ماژول بازاریابی توانایی مدیریت مؤثر سرنخ‌ها، مخاطبین و کمپین‌ها، از جمله بخش‌بندی مشتریان، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین و در نهایت تحلیل بازخوردها و نتایج به دست آمده از اجرای
۸ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : رقبا، فعالیت‌های بازاریابی انجام شده، نرخ خرید مشتریان و ... را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده تا مدیران کسب و کارها با برنامه‌ریزی استراتژیک بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ
۹ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۱۰ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : بخش مالی، بازاریابی و افراد. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول هر چهار بخش هستید و کارهایش را انجام می دهید، یعنی باید شروع به واگذاری مسئولیت