×

محصولات

24 سال تجربه

از سال ۱۹۹۴، ما جوامع و دولت‌ها را در سراسر جهان با خدمات مهندسی عمران با کیفیت بالا فراهم کرده‌ایم.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: بازاریابی تلفنی - ۱۷ مورد پیدا شد

۱ . موفقیت در بازاریابی تلفنی : تماس برای بازاریابی تلفنی متن آماده داشته باشید اگر فرد موردنظر نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ شما ۳ ثانیه وقت دارید که به یک پیام فکر کنید. بنابراین باید پیام مورد نظرتان
۲ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس،
۳ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش دوم) : تر نمودن بازاریابی تلفنی   ۴ –  شناخت افراد و روابط در شرکت‌ها دانستن این‌که در سازمان چه کسی به چه کسی گزارش می‌دهد و چه کسی قدرت خرید دارد اطلاعات مهمی هستند
۴ . نکته پیرامون بازاریابی تلفنی : تماس بگیرید. برای بازاریابی تلفنی در B2B، مسئله مهم، یافتن زمان مناسب برای برقراری تماس می باشد. زمان هایی که بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهند، عبارتند از: ۱۰-۱۱٫۳۰ صبح ۵ دقیقه
۵ . تر نمودن بازاریابی تلفنی : چگونه بازاریابی تلفنی را اثربخش تر کنیم؟ کلید اثر بخش نمودن تماس‌های مربوط به بازاریابی تلفنی این است که ابزارها و فرآیندهای مناسب در اختیار داشته باشیم. به این شکل هنگام تماس،
۶ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : خدمات پروژه. بازاریابی ماژول بازاریابی توانایی مدیریت مؤثر سرنخ‌ها، مخاطبین و کمپین‌ها، از جمله بخش‌بندی مشتریان، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین و در نهایت تحلیل بازخوردها و نتایج به دست آمده از اجرای
۷ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : رقبا، فعالیت‌های بازاریابی انجام شده، نرخ خرید مشتریان و ... را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده تا مدیران کسب و کارها با برنامه‌ریزی استراتژیک بتوانند تصمیمات بهتری را اتخاذ
۸ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد: CRM با جمع‌آوری مستمر داده‌های مشتری، تجزیه و تحلیل این داده‌ها
۹ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : بخش مالی، بازاریابی و افراد. اگر شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول هر چهار بخش هستید و کارهایش را انجام می دهید، یعنی باید شروع به واگذاری مسئولیت
۱۰ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : فروش و بازاریابی پیش روید. در حقیقت، باید تحلیل فرآیندی “از آخر به اول” داشته باشید تا عناصر دخیل در این تجربه مثبت را پیدا کنید. این 9 نکته در