×
تبلیبغات

موضوع جستجو: ز دست دادن - ۳۷ مورد پیدا شد

۱ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : هر چند همه این چیزها به نظر بدیهی می‌رسند، شرکت‌های بسیار معدودی از «چشم انداز انجام دادن کار» برای کشف فرصت‌های نوآوری استفاده می‌کنند. در واقع، نوآوری برای
۲ . چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش) :  کارهای مختلف به افراد واحدها یا درجاتی از رضایت می دهد. سرنخ شما می خواهد بیشترین تعداد ممکن از این واحدها را با هر خرید دریافت کند. آنها
۳ . نقشه نوآوری مشتری مدار چگونه عمل میکند؟ : نقشه نوآوری مشتری مدار (Customer-Centered Innovation Map) تهیه نقشه کار به میزان قابل توجهی با تهیه نقشه فرایند تفاوت دارد، زیرا هدف نقشه کار این است که مشخص کند
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پیش از شروع مطالب دو سناریوی فرضی را مرور خواهیم کرد.   بررسی سناریوهای مختلف مفهوم CRM در ادامه دو سناریویی که ممکن است از دید مشتری اتفاق بیفتد را بررسی خواهیم
۵ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز
۶ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود
۷ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : نرم افزار بازاریابی چیست؟ به طور ساده نرم افزار بازاریابی بستری است که وظایف و گردش کارهای بازاریابی را ساده، خودکار و اندازه گیری می کند. در نتیجه می
۸ . قیف فروش چیست؟ : قیف فروش چیست؟ قیف فروش یا (Sales Funnel) یا قیف درآمد( Revenue Funnel) که به قیف بازاریابی نیز شناخته می شود، به فرآیند فروشی گفته می شود که شرکت
۹ . تحلیل SWOT چیست؟ : تحلیل SWOT (یا ماتریس SWOT) چیست؟ تحلیل SWOT (یا ماتریس SWOT) مخفف نقاط قوت (Strength)، ضعف (Weakness)، فرصت ها (Opportunities) و تهدید ها (Threats)، و یک روش برنامه ریزی
۱۰ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : شما تمام تلاش خود را می کنید که منطقی با مشتری صحبت کنید، اما مشتری فقط عصبانی تر می شود. تمام تلاش های شما با فریادهای ناراضی مشتری