۱ . درباره ما : تحت وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است ۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به ۳ . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : می کنیم.
1. مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی CRM رویکردی دقیق در برنامه ریزی و بودجه بندی ارائه می دهد. با کمک نرم افزار CRM، به راحتی می توان برنامه ۴ . یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : سامانه های مدیریت بنا به فراخور نیازمندیهای سازمانها و شرکتها اقدام به یکپارچگی این قبیل پلتفرمها با سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خود مینماید. همان طور که در سطور قبل بدان ۵ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در چیست؟ اتفاقی که امروزه شاهد آن هستیم این است که تفاوت زیادی برای ویژگی و قابلیتهای یک محصول در شرکتهای مختلف وجود ندارد ۶ . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار ۷ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM :
دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM
بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب با مشتری لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص ۸ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف ۹ . یکپارچه کردن Voip با نرم افزار CRM : دهنده در مدیریت امور سازمان می باشد.
در صورت لینک نرم افزار سی آر ام با سامانه مرکز تماس، اپراتورها به تمامی تعاملات قبلی که تماس گیرنده با کسب و کار ۱۰ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این