×
تبلیبغات

موضوع جستجو: نرم افزار مدیریت - ۵۲ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : می نماید، نرم افزار ارتباط با مشتریان، CRM (Customer Relationship) می باشد که با الگو های مورد نیاز جامعه کاری ایران، بومی سازی وبرنامه نویس شده است و قابلیت های منحصر بفردی
۲ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : مقاله کاربردهای نرم افزار crm را بیان می کنیم. 1. مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی CRM رویکردی دقیق در برنامه ریزی و بودجه بندی ارائه می دهد. با کمک نرم
۳ . از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر،
۴ . بله و نرم افزار Dynamics 365 : هزینه‌ها (چه نرم افزاری و چه سخت افزاری) کاهش خواهند یافت. از طرفی به دلیل شرایط فعلی کسب و کارها و بالاخص دورکاری کارمندان دولت، لزوم استفاده از این پلتفرم‌ها
۵ . تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از
۶ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص
۷ . دلایل اهمیت نرم افزار CRM : کند . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  یک ابزار برای به وجود آمدن وفاداری ماندگارتر و ارزش بیشتر از طریق پاسخ به نیازهای مشتریان می باشد و با استفاده
۸ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نیست که نرم افزار مدیریت فروش برای اعضای ارشد تیم است. نرم افزار مدیریت فروش تقریباً برای هر صنعت و طیف وسیعی کار می‌کند. مهم نیست که چه چیزی را می‌فروشید،
۹ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : فروش است. نرم افزار CRM توانایی ضبط سرنخ ها و صرفه جویی در زمان ورود اطلاعات کاربرانی که از وب سایت بازدید می کنند، فرم ارسال می کنند ،ایمیل یا
۱۰ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : به یک نرم افزار است یا یک سیستم. وقتی از سیستم حرف می‌زنیم، منظورمان مجموعه‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها، فرایندها و زیرساخت‌ها است که باید در یک سازمان مستقر شود (مثل سیستم