×
تبلیبغات

موضوع جستجو: پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل - ۲ مورد پیدا شد

۱ . نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز به ۵ بار تماس و ارتباط تا پیش از نهایی شدن دارد،
۲ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : ها و پیگیری های مستمر برای ایجاد مسیری مستحکم می باشد تا از طریق آن افراد علاقه مند، به مشتری های وفادار تبدیل شوند. خدمات دهی و رضایت مشتری می تواند