×
تبلیبغات

موضوع جستجو: CRM عملیاتی - ۱۳ مورد پیدا شد

۱ . CRM عملیاتی چیست؟ نگاهی به 10 CRM عملیاتی موفق : CRM عملیاتی؛ در کنار ساختارهای تحلیل و جذب همکاری CRM تحلیلی کاملاً حول محور پردازش و استخراج اطلاعات از داده‌ها خام توسعه یافته است. CRM مبتنی بر همکاری و
۲ . CRM عملیاتی چیست؟ نگاهی به 5 CRM عملیاتی موفق : CRM عملیاتی؛ در کنار ساختارهای تحلیل و جذب همکاری CRM تحلیلی کاملاً حول محور پردازش و استخراج اطلاعات از داده‌ها خام توسعه یافته است. CRM مبتنی بر همکاری و
۳ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از
۴ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : [نرم افزار CRM چیست ؟] مراجعه نمایید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مثل یک پرسنل وظیفه شناس کارهایی که برای شما زمان گیر است را به وی
۵ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت ارتباط با
۶ . چیزهایی با CRM اشتباه گرفته می‌شوند؟ : استقرار سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری صحبت می‌شود، منظورشان ثبت و نگهداری و توسعه‌ی مجموعه‌ای از اطلاعات مشتریان است تا در مواقع مشخص بتوانند پیامهای تبلیغاتی خود را
۷ . اتوماسیون بازاریابی و فروش : تعریف اتوماسیون بازاریابی چیست؟ نمی‌توانید تعریفی از اتوماسیون بازاریابی ارائه کنید که همه را راضی کند. کتابها و مقاله‌های مختلف، تعریف‌های متفاوتی را برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کرده‌اند. شرکت‌هایی هم که
۸ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : نرم افزارهای CRM ابری برای انجام دورکاری فراهم می‌آورند را ذکر نماییم. اما پیش از آن خیلی کوتاه ۲ مفهوم را مرور کنیم.   مزایای CRM ابری برای انجام دورکاری   دسترسی به اطلاعات
۹ . نرم افزار CRM مناسب مهم است؟ : نرم افزار CRM دانا قادر است در پیدا کردن سرنخ ها، پیگیری مشتریان بالقوه و تقویت آنها در پایپ لاین فروش به شما کمک کند.سی آر ام همچنین برای حفظ
۱۰ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : نرم افزار CRM یکی از پرکاربردترین راه‌حل‌های تجاری است که ارزش بی‌نظیری را برای سازمان‌هایی که به دنبال ارتباط با مشتریان خود به صورت سیستماتیک هستند، ارائه می‌دهد. نرم افزار