×
تبلیبغات

گروه مقالات

  • مدیریت تجربه مشتری (CEM یا Customer Experience Management) مجموعه فرایندهایی است که یک شرکت برای ردیابی، نظارت و سازماندهی هرگونه تعامل بین مشتری و سازمان در طول چرخه عمر مشتری به کار می‌برد. به بیان دیگر، تجربه مشتری به عنوان درک مشتریان از فعالیت شما – چه آگاهانه و چه ناخودآگاه – از رابطه آن‌ها با برندتان ناشی شده و شامل همه تعاملات آن‌ها با برند در طول چرخه عمر مشتری می‌شود.
    07 بهمن 1400
  • در حالی که هر دو نرم افزار ERP و CRM بینش‌های فوق‌العاده قدرتمند و مبتنی بر داده را برای انواع مختلف کسب و کار ارائه می‌دهند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا مزایای هر راه حل را برای سازمان‌ و نیازهای خاص خود در نظر بگیرید. ما می‌خواهیم قدری درک تفاوت‌های میان این دو را برای شما آسان‌تر کنیم.
    30 دی 1400
  • دنیا در یک دهه گذشته به مکانی پیچیده تبدیل شده است. ارتباطات بسیار زیاد میان افراد و سازمان‌ها که توسط فناوری‌های جدید پدید آمده، باعث شده تا اشکال جدیدی از تجارت به وجود بیاید.
    30 دی 1400
  • در مقاله چالش های دورکاری؛ نکاتی برای مدیران و کارکنان، به مبحث دورکاری و بررسی ابعاد مختلف آن، پرداخته شد. برای فراهم آوردن بستر کارآمد دورکاری، نیازمند استفاده از نرم افزارها و راهکارهای تعاملی با تکیه بر فناوری اطلاعات خواهیم بود. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا با برخی از پُر کاربردترین ابزارهایی که می‌توانند راهگشای مدیران و کارمندان در این زمینه باشند بپردازیم.
    09 دی 1400
  • ا پیاده‌سازی نرم افزار CRM در سازمان و لزوم یکپارچه‌سازی کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای مشتری‌محور، نیازمندی‌ها و مسائل دیگر نیز در سازمان‌ها، مانند یکپارچگی با حوزه حسابداری، اتوماسیون اداری، مالی، انبار و ... نیز پر رنگ‌تر می‌شود.
    09 دی 1400
  • شبکه اجتماعی لینکدین با یک تحقیق ساده، این گزارش را به ما می دهد که حدود ۲۰ میلیون شغل را در بر می گیرد. به طور کلی این شبکه یک مجموعه برای شغل یابی و پیدا کردن افراد متخصص در هر زمینه باشد. با وجود این که شغل های زیادی در این شبکه یافت می شود، اما گاهی اوقات شما فقط پست به پست می خوانید و هیچ چیزی برای تان تغییر نمی کند.
    02 دی 1400
  • با Google Meet، همه می توانند با خیال راحت جلسات ویدیویی با کیفیت بالا را برای گروه های حداکثر ۲۵۰ نفر ایجاد کرده و به آنها بپیوندند. با گوگل میت می توانید ایمن ملاقات کنید، زیرا جلسات ویدئویی در حال رمزگذاری هستند و مجموعه ای از اقدامات ایمنی ما به طور مداوم برای محافظت بیشتر به روز می شود.
    02 شهريور 1402
  • روزهای بلند تابستان فرصت مناسبی برای روی کاغذ آوردن افکار و برنامه‌ هاست. ما هم سعی کردم که بررسی های خود را جمع‌بندی کنیم و پنج پیش‌بینی که می‌تواند در برنامه‌ر‌‌یزی مارکتینگ تاثیرگذار باشد را در اختیار شما قرار دهیم. متن حاضر در تلاش است تا با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده از سوی موسسات “Smart Insights” و “Digital Information World” دیجیتال مارکتینگ و روند آن در آینده را پیش‌بینی کند.
    02 شهريور 1402
  • در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بدانید به کدام یک از این قوانین به هنگام اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی می توانید اطمینان نمایید.
    02 شهريور 1402
  • افزایش سرعت سایت شاید یکی از مهم ترین موارد در طراحی سایت باشد و هر طراح وبی در اولین مرحله پس از طراحی سایت خود باید به فکر حل این مسئله باشد.در ادامه با همراه باشید تا شما را با ساده ترین و موثر ترین راه برای افزایش سرعت سایت آشنا کنیم.
    25 آذر 1400
  • چالش‌های ناشی از شرایط نامناسب اقتصادی فعلی موجب شده شرکت‌ها مسئله بهینه سازی ارتباط با مشتریان را به عنوان امتیاز در برابر رقبای خود مورد توجه قرار دهند. نرم افزار CRM ویژگی هایی ساده و در عین حال اساسی دارد که منجر به تاثیرگذاری بیشتر بر کسب و کار شما می‌گردد.
    18 آذر 1400
  • با بسیاری از مدیران شرکت‌ها که در مورد نرم افزار CRM مایکروسافت صحبت می‌کنیم، در مورد نقاط قوت و ضعف CRM و تجربیاتی که پیرامون آن در ایران به دست آمده نیز حرف زده می‌شود.
    18 آذر 1400
  • فرض کنید در یک شب مه‌آلود، در جاده‌ای بدون علائم، با ماشینی بدون هیچ داشبوردی از شما بخواهند دل به جاده بزنید و سفری را آغاز کنید.
    16 آذر 1400
  • نرم افزار CRM در ابتدا برای کمک به کسب و کارها و حفظ روابط خوب با مشتریان قدیمی و جدید طراحی شد. اما با گذشت زمان این نرم افزار از یک سیستم مدیریت تماس ساده فراتر رفته و اکنون به یک ابزار کارآمد و جامع برای مدیریت فروش، بازاریابی، حسابداری، مدیریت تامین کنندگان و سایر اطلاعات عملیاتی تبدیل شده است.
    13 آذر 1400
  • دیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تجربه مشتری (CX) و خدمات مشتری (CS) همه شبیه به‌هم به نظر می‌رسند. این کلمات فقط برخی اصطلاحات معمول در دنیای تجارت نیستند، بلکه استراتژی‌های مهمی هستند که می‌توانند به پیشرفت و توسعه کسب و کار کمک کنند.
    11 آذر 1400
  • انتخاب نوع سیستمی که از آن می خواهید استفاده کنید تصمیم بسیار مهم و تاثیرگذاری است. بسته به هدف کسب و کار، دو گزینه برای پیاده سازی CRM وجود دارد: CRM داخلی و CRM ابری.
    11 آذر 1400
  • برای یک معامله هیچ‌چیز خطرناک‌تر از آن نیست که اعتراض به فروش تا آخرین مراحل حل‌نشده باقی بماند. هرچه یک فکر برای مدت طولانی‌تری در ذهن مشتری بماند، قوی‌تر می‌شود و برطرف کردن آن دشوارتر خواهد بود.
    04 آذر 1400
  • شما به عنوان مسئول فروش یک کسب‌وکار، بارها با اعتراضات فروش مشتریان مواجه خواهید شد. تقریبا هر مشتری بالقوه‌ای که در رابطه با فروش محصول با او صحبت کنید، یا اعتراضاتی نسبت به فروش دارد یا دلایلی که او را در خرید محصول شما مردد می‌کند.
    04 آذر 1400
  • استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیم‌های فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرم‌افزار CRM موبایل برای تضمین بهره‌وری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
    27 آبان 1400
  • استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیم‌های فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرم‌افزار CRM موبایل برای تضمین بهره‌وری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
    27 آبان 1400
  • درحالی‌ که همه ی ما آرزو می‌کنیم که شرایط کشور هر چه سریع تر به روال عادی برگردد. واقعیت این است که کسب و کارها لازم است از راهکارهایی استفاده نمایند که تا حد ممکن از به وجود آمدن اختلال در عملیات اجرایی خود در زمان اجرای دورکاری جلوگیری کند.
    20 آبان 1400