×
تبلیبغات

گروه مقالات

  • چالش‌های ناشی از شرایط نامناسب اقتصادی فعلی موجب شده شرکت‌ها مسئله بهینه سازی ارتباط با مشتریان را به عنوان امتیاز در برابر رقبای خود مورد توجه قرار دهند. نرم افزار CRM ویژگی هایی ساده و در عین حال اساسی دارد که منجر به تاثیرگذاری بیشتر بر کسب و کار شما می‌گردد.
    20 آبان 1400
  • نرم افزار CRM نرم افزاری است که اطلاعات تماس مشتری، مانند ایمیل، تلفن، وبسایت، پروفایل رسانه های اجتماعی و مواردی از این دست را ثبت می کند...
    13 آبان 1400
  • هر شغل، نقش یا مسوولیت سازمانی به مجموعه ای از دانش، مهارتها و توانایی ها و حتی ویژگی های شخصی و شخصیتی خاص نیاز دارد.یکی از حساس ترین و تکنیکی ترین بخش های فرآیند استخدام تدوین فهرستی از این توانایی و مهارت هاست.
    13 آبان 1400
  • پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM همچنین نگهداری سیستم CRM اهمیت زیادی دارد زمانی که سیستم CRM نتواند اهداف شرکت شما را برآورده کند پیاده سازی CRM شکست می خورد.
    06 آبان 1400
  • مدیریت کسب و کار امری به شدت حساس است. کسی که وظیفه مدیریت کسب و کار را به عهده دارد، باید شور و انگیزه بالایی برای این کار داشته باشد، ولی اشتیاق به تنهایی کافی نیست.
    29 مهر 1400
  • اتوماسیون بازاریابی (یا Marketing Automation) یک مفهوم چتری است که بر روی مجموعه گسترده‌ای از ابزارها و تکنیک های بازاریابی سایه می‌اندازد.
    31 شهريور 1400
  • یکی از روش‌های رایج برای درک بهتر تعریف یک مفهوم این است که ببینیم چه چیزهایی خارج از آن دایره‌ی آن مفهوم قرار می‌گیرند. این روش را دانشمندان و نویسندگان بسیاری به کار گرفته‌اند.
    31 شهريور 1400
  • با توجه به تنوع تعریف‌های ارائه شده از CRM، مهم است که بتوانیم این دیدگاه‌های مختلف را به شکل مناسبی طبقه بندی کنیم.
    30 شهريور 1400
  • عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است.
    30 شهريور 1400
  • اولین کلماتی که از دهان شما خارج می شوند جوّ را برای بقیه فرایند فروش شما و در نهایت، فروش یا رد شدن آن از جانب سرنخ مشخص می کنند. بیشتر سرنخ ها “مقاومت عمومی نسبت به فروش” دارند. این امری طبیعی و نوعی دفاع شخصی است.
    29 شهريور 1400
  • سطح خلاقیت شما با خود انگاره ی شما تعیین می شود. بنابراین، برای ارتقاء خلاقیت، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که تمرین کنید.
    29 شهريور 1400
  • هر اقدام شخصی با انگیزه ی بهبود انجام می شود. ما خرید می کنیم چون معتقدیم که زندگی ما را بهتر می کند.
    28 شهريور 1400
  • آیا ممکن است از تجربه مشتری درآمد کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که نه تنها ممکن است، بلکه این تنها راه پایدار کسب درآمد است!
    28 شهريور 1400
  • BSC یا کارت امتیازی متوازن (Balanced Scored Card) یک ساختار برای مدیریت کسب و کارهاست که با نظارت و تمرکز با هدف عارضه یابی در سازمان ها استفاده می شود. مدیران در این مسیر سعی می کنند تا معیارهای مناسبی برای افزایش عملکرد در واحد مربوطه بیابند و عملیاتی کنند.
    27 شهريور 1400
  • اولین گام موفقیت در هر کسب و کار، شناسایی مشتریان، معرفی محصول و یافتن بازار هدف برای آن می باشد. تنها نکته ای که باید به آن توجه شود و ضامن موفقیت شما خواهد بود، شناخت این راهها و بهره گیری از تمامی امکانات است.
    27 شهريور 1400
  • از هر 100 کسب و کار جدید که راه اندازی می شود، 95 تا 97 تای آنها در 5 سال اول شکست خورده و برچیده می شوند. در این نوشته و سری مقالات سیستم سازی، تمام تلاشمان بر این است که شما را در 3 تا 5 کسب و کار موفق که از 5 سال اول با موفقیت می گذرند و به رشد ادامه می دهند، ببینیم. با استفاده از یک سری ویدیو از دن لاک، یکی از بزرگ ترین مشاوران کسب و کار دنیا، سری مقالات آموزش سیستم سازی کسب و کار را آماده کرده ایم.
    24 شهريور 1400
  • فروشنده موفق کیست ؟ کسی که همه سرنخ ها را به مشتری تبدیل کند؟ کسی که در 5 دقیقه فروش انجام دهد؟ کسی که هدفش صرفا فروش هر محصولی به هر مشتری باشد؟ پاسخ هر سه سوال “خیر” است. این تصورات اشتباه راجع به فروش، چالش هایی را برای نیروهای فروش به وجود می آورد که حل آنان بسیار دشوار است.
    24 شهريور 1400
  • نحوه برخورد با مشتریان ناراضی و تبدیل آن ها به هوادارن برندتان یک استراتژی است. شما می توانید با بکارگیری یسری قواعد و روش ها بازخوردهای منفی و عدم رضایت مشتری را به یک لبخند شیرین تبدیل کنید. حقیقت این است که 30 درصد از مصرف کنندگان یک برند بعد از اولین خرید ارتباطشان را با آن برند قطع می کنند اما چطور می توانید این مشتریان ناراضی را شناسایی کرد و آن ها را به مشتریان راضی و طرفدار تبدیل کرد.
    23 شهريور 1400
  • اگر هر ماه ارقامتان آب می روند، اگر احساس می کنید تصمیمات بدی گرفته اید، یا مجادله می کنید یا ناامیدید چون کسانی که دوستتان دارند همین مسئله را به شما گفته اند، اگر ته دلتان می دانید که اگر امروز کاری نکنید، شاید کل کسب و کارتان از دست برود، این مطلب برای شما نوشته شده است.
    23 شهريور 1400
  • صاحب هر نوع کسب وکار کوچک یا بزرگی هم که باشید، وجود یک استراتژی خوب می‌تواند حال و هوای کسب‌وکارتان را عوض کند و کارتان را رونق بدهد. در این بازار پررقابت شناخت دقیق کسب‌وکار و شناسایی فرصت‌ها می‌تواند هر کسب‌وکاری را 9 به صفر از رقبایی که استراتژی نمی‌دانند جلو بیندازد. پس چرا شما جز این کسب‌وکارها نباشید؟
    22 شهريور 1400
  • سرنخ فروش معادل فارسی واژه ی Lead در زبان انگلیسی، و آغازگر فرایند فروش است. سرنخ هنگامی به وجود می آید که سازمان شما برای حداقل یکی از محصولات یا سرویس ها اطلاعات تماس فردی را که علاقه مند به خرید یا حتی کسب اطلاعات بیشتر راجع به آن محصول یا سرویس است، به دست می آورد. معمولا آدرس ایمیل یا شماره تماس و نام شخص علاقه مند مینیمم اطلاعاتی هستند که یک شخص را برای سازمان شما به “سرنخ فروش” تبدیل می کنند.
    22 شهريور 1400