استفاده از نرم افزار CRM در مدیریت قیف فروش بسیار اثر گذار است اما چه قابلیت هایی از CRM می تواند به شما در بهبود قیف فروش شما کمک کند.
سازماندهی ورودی های قیف ذخیره سرنخ ها پیگیری اولیه و اولویت بندی سرنخ ها در قیف ممکن است این ارزیابی در طول پیگیری های سرنخ شکل بگیرد و یا در همان تماس اولیه متوجه این موضوع شوید. حتی ارزیابی ممکن است از طریق یک فرم در وب سایت بصورت خودکار انجام شود. البته به این موضوع توجه کنید که 44% پرسنل فروش پس از اولین پیگیری سرنخ، آن را رها و یا فراموش می کنند. CRM با ثبت یادآوری و امکانات گسترده ای مانند گزارشات و سایر امکانات می تواند این رقم را تا حد صفر کاهش دهد.
|
امتیازدهی خودکار سرنخ ها بررسی وضعیت سرنخ های داخل قیف پیگیری سرنخ ها خودکارسازی فرایندهای داخل قیف تحقیقات نشان می دهد که 65% از شرکت ها اصلا با مفهوم پرورش سرنخ فروش آشنایی ندارند، در کنار این شرکت ها، شرکت هایی هستند که از خودکار سازی برای پرورش سرنخ های فروش استفاده می کنند. این شرکت ها کیفیت سرنخ های شان تا بیش از 4.5 برابر رشد و بهبود پیدا می کند. تغییر خودکار مرحله سرنخ در قیف بازیابی سرنخ های از دست رفته در قیف خط لوله فروش، مرحله ی بعد از تبدیل سرنخ به مشتری نتیجه گیری استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار CRM مانند قیف و لوله فروش می تواند فروش را تا 3 برابر افزایش دهد. همچنین نرم افزار CRM می تواند تا حد زیادی به عارضه یابی و بهبود راندمان پرسنل کمک شایانی کند. |
استفاده از نرم افزار CRM در مدیریت قیف فروش بسیار اثر گذار است اما چه قابلیت هایی از CRM می تواند به شما در بهبود قیف فروش شما کمک کند.
سازماندهی ورودی های قیف ذخیره سرنخ ها پیگیری اولیه و اولویت بندی سرنخ ها در قیف ممکن است این ارزیابی در طول پیگیری های سرنخ شکل بگیرد و یا در همان تماس اولیه متوجه این موضوع شوید. حتی ارزیابی ممکن است از طریق یک فرم در وب سایت بصورت خودکار انجام شود. البته به این موضوع توجه کنید که 44% پرسنل فروش پس از اولین پیگیری سرنخ، آن را رها و یا فراموش می کنند. CRM با ثبت یادآوری و امکانات گسترده ای مانند گزارشات و سایر امکانات می تواند این رقم را تا حد صفر کاهش دهد.
|
امتیازدهی خودکار سرنخ ها بررسی وضعیت سرنخ های داخل قیف پیگیری سرنخ ها خودکارسازی فرایندهای داخل قیف تحقیقات نشان می دهد که 65% از شرکت ها اصلا با مفهوم پرورش سرنخ فروش آشنایی ندارند، در کنار این شرکت ها، شرکت هایی هستند که از خودکار سازی برای پرورش سرنخ های فروش استفاده می کنند. این شرکت ها کیفیت سرنخ های شان تا بیش از 4.5 برابر رشد و بهبود پیدا می کند. تغییر خودکار مرحله سرنخ در قیف بازیابی سرنخ های از دست رفته در قیف خط لوله فروش، مرحله ی بعد از تبدیل سرنخ به مشتری نتیجه گیری استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار CRM مانند قیف و لوله فروش می تواند فروش را تا 3 برابر افزایش دهد. همچنین نرم افزار CRM می تواند تا حد زیادی به عارضه یابی و بهبود راندمان پرسنل کمک شایانی کند. |