در نرم افزار بازاریابی Marketing Software و نرم افزار فروش آنچه بسیار اهمیت دارد، استفاده به موقع از ابزارهای ارتباطی است.
در این قسمت از نرم افزار فروش و بازاریابی، امکانات لازم جهت ایجاد یک محیط مناسب و کارآمد به عنوان مدیریت مرکز تماس بوجود آمده است. هرکاربر متناسب با سطح دسترسی خود می تواند موارد زیر را مشاهده نماید یا از آن استفاده کند. این امکانات در نرم افزار فروش به شرح زیر می باشد.
قطعا جستجوی یک کلید واژه خاص در یک مکالمه ثبت شده، کاری نشد می باشد یا به هوش مصنوعی نیاز دارد. راحت ترین راه این است که وقتی مکالمه ای ثبت می شود، کاربر در همان لحظه کلمات کلیدی مربوط به تماس را ثبت نماید و همزمان با فایل مکالمه در نرم افزار بازاریابی ذخیره نماید.
یا اینکه خلاصه ای از مکالمه را هم در ذیل کلید واژه های کلیدی تماس اضافه نماید. این عمل باعث می شود هر زمان لازم شد، خود کاربر یا مدیریان کسب و کار، به راحتی به مکالمه یا مکالماتی که دارای کلمه یا کلماتی مشخص هستند در نرم افزار فروش کالا دسترسی داشته باشند.
این روش از یادداشت گذاری بر فایل صوتی سبب می شود تا گزارش گیری، جستجو و تحلیل در بازاریابی و نگهداری یا جذب مشتری دقیق تر و مطوئن تر باشد.
در نرم افزار بازاریابی ، این امکان وجود دارد که کاربر از لیست کشویی موضوع اصلی متناسب با تماس را انتخاب نماید.
الزامی شدن انتخاب موضوع تماس سبب می شود تا کاربران به صورت فکرشده، موضوعی را به تماس خود تخصیص دهند.
ثبت موضوع تماس علاوه بر استفاده در گزارشات لیستی، قابل استفاده در گزارشات نموداری و مقایسه ای هم هست. به این صورت که مدیران می توانند بر مبنای بازه تاریخی دلخواه یا فیلتر نمودن متغیرهای دیگر، نسبت تماسها با موضوعات متفاوت را با هم در یک قاب گزارشی داشته باشند.
در عرصه بازاریابی یکی از اتفاقات رایج، فراموش کردن صحبتهای انجام شده بین مشتری و بازاریاب است. این فراموشی گاها می تواند سبب از دست دادن مشتری یا ناراضی شدن وی باشد.
دسترسی آسان به مکالمات صورت گرفته در بهترین نرم افزار فروش باعث می شود تا به آسانی سوء تفاهم های به وجود آمده رفع گردد. یا رضایت مشتریان افزایش یابد.
کاربرد دیگر ضبط مکالمات در این است که مدیران با گوش کردن مکالمات صورت گرفته، می توانند نقاط قوت و ضعف هر مکالمه یا کاربر را مشخص و در ارتقای آموزش ها از آن استفاده نمایند.
در ضمن مدیران می توانند با گوش دادن به مکالمات، دید دقیق تر و بهتری نسبت به درخواست های مشتریان و همچنین وعده های بازاریابان پیدا کنند.
زمانی که مدیران و کاربران اطمینان داشته باشند که نرم افزار فروش کالا بسیاری از سوابق بازاریابی آنها را به صورت اتوماتیک و هوشمند ذخیره می نماید، تمرکز خود را به ثبت موارد مهم تر معطوف می نمایند.
نرم افزار بازاریابی با اتصال به دستگاه های مختلف تماس، مثل تلفن، ویپ، سانترال و تلفن اندروید به راحتی اقدام به ثبت مدت مکالمه، داخلی، کاربر، تاریخ تماس، ساعت مکالمه می نماید.
لذا مدیران می توانند به راحتی تماس های مورد نظر خود را در بازه های زمانی دلخواه، با مدت مکالمه مورد نظر یا در ساعت و دقیقه ای خاص جستجو کنند، گزارش تهیه نمایند.
یکی از مزیت های رقابتی در نرم افزار بازاریابی اتصال بی وقفه داده های تماس و پرونده مشتری است. به محض اینکه تماسی برقرار می شود، اطلاعات ثبت شده اتوماتیک و دستی تماس در پرونده مخاطب قرار می گیرند.
نرم افزار بازاریابی CRM امکانات زیر را در خصوص ارسال پیامک ارائه می کند.
در بخش نرم افزار بازاریابی ایمیلی خدمات زیر وجود دارد.
در نرم افزار بازاریابی Marketing Software و نرم افزار فروش آنچه بسیار اهمیت دارد، استفاده به موقع از ابزارهای ارتباطی است.
در این قسمت از نرم افزار فروش و بازاریابی، امکانات لازم جهت ایجاد یک محیط مناسب و کارآمد به عنوان مدیریت مرکز تماس بوجود آمده است. هرکاربر متناسب با سطح دسترسی خود می تواند موارد زیر را مشاهده نماید یا از آن استفاده کند. این امکانات در نرم افزار فروش به شرح زیر می باشد.
قطعا جستجوی یک کلید واژه خاص در یک مکالمه ثبت شده، کاری نشد می باشد یا به هوش مصنوعی نیاز دارد. راحت ترین راه این است که وقتی مکالمه ای ثبت می شود، کاربر در همان لحظه کلمات کلیدی مربوط به تماس را ثبت نماید و همزمان با فایل مکالمه در نرم افزار بازاریابی ذخیره نماید.
یا اینکه خلاصه ای از مکالمه را هم در ذیل کلید واژه های کلیدی تماس اضافه نماید. این عمل باعث می شود هر زمان لازم شد، خود کاربر یا مدیریان کسب و کار، به راحتی به مکالمه یا مکالماتی که دارای کلمه یا کلماتی مشخص هستند در نرم افزار فروش کالا دسترسی داشته باشند.
این روش از یادداشت گذاری بر فایل صوتی سبب می شود تا گزارش گیری، جستجو و تحلیل در بازاریابی و نگهداری یا جذب مشتری دقیق تر و مطوئن تر باشد.
در نرم افزار بازاریابی ، این امکان وجود دارد که کاربر از لیست کشویی موضوع اصلی متناسب با تماس را انتخاب نماید.
الزامی شدن انتخاب موضوع تماس سبب می شود تا کاربران به صورت فکرشده، موضوعی را به تماس خود تخصیص دهند.
ثبت موضوع تماس علاوه بر استفاده در گزارشات لیستی، قابل استفاده در گزارشات نموداری و مقایسه ای هم هست. به این صورت که مدیران می توانند بر مبنای بازه تاریخی دلخواه یا فیلتر نمودن متغیرهای دیگر، نسبت تماسها با موضوعات متفاوت را با هم در یک قاب گزارشی داشته باشند.
در عرصه بازاریابی یکی از اتفاقات رایج، فراموش کردن صحبتهای انجام شده بین مشتری و بازاریاب است. این فراموشی گاها می تواند سبب از دست دادن مشتری یا ناراضی شدن وی باشد.
دسترسی آسان به مکالمات صورت گرفته در بهترین نرم افزار فروش باعث می شود تا به آسانی سوء تفاهم های به وجود آمده رفع گردد. یا رضایت مشتریان افزایش یابد.
کاربرد دیگر ضبط مکالمات در این است که مدیران با گوش کردن مکالمات صورت گرفته، می توانند نقاط قوت و ضعف هر مکالمه یا کاربر را مشخص و در ارتقای آموزش ها از آن استفاده نمایند.
در ضمن مدیران می توانند با گوش دادن به مکالمات، دید دقیق تر و بهتری نسبت به درخواست های مشتریان و همچنین وعده های بازاریابان پیدا کنند.
زمانی که مدیران و کاربران اطمینان داشته باشند که نرم افزار فروش کالا بسیاری از سوابق بازاریابی آنها را به صورت اتوماتیک و هوشمند ذخیره می نماید، تمرکز خود را به ثبت موارد مهم تر معطوف می نمایند.
نرم افزار بازاریابی با اتصال به دستگاه های مختلف تماس، مثل تلفن، ویپ، سانترال و تلفن اندروید به راحتی اقدام به ثبت مدت مکالمه، داخلی، کاربر، تاریخ تماس، ساعت مکالمه می نماید.
لذا مدیران می توانند به راحتی تماس های مورد نظر خود را در بازه های زمانی دلخواه، با مدت مکالمه مورد نظر یا در ساعت و دقیقه ای خاص جستجو کنند، گزارش تهیه نمایند.
یکی از مزیت های رقابتی در نرم افزار بازاریابی اتصال بی وقفه داده های تماس و پرونده مشتری است. به محض اینکه تماسی برقرار می شود، اطلاعات ثبت شده اتوماتیک و دستی تماس در پرونده مخاطب قرار می گیرند.
نرم افزار بازاریابی CRM امکانات زیر را در خصوص ارسال پیامک ارائه می کند.
در بخش نرم افزار بازاریابی ایمیلی خدمات زیر وجود دارد.