در این مقاله قصد داریم، در خصوص مدیریت کمپینهای تبلیغاتی با CRM اطلاعات لازم را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر موردبررسی قرار خواهد گرفت. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، تا از مزایای CRM برای کمپینهای تبلیغاتی خود مطلع شوید و بهترین نتیجه را کسب کنید.
پس از بررسیهای تخصصی در خصوص، برگزاری کمپین به کمک CRM رکاما میتوان، وارد مرحلهی اجرایی شد و کمپین را اجرا کرد. یکی از قابلیتهای پرکاربرد CRM رکاما برای کمپینهای تبلیغاتی، ارسال پیامک گروهی میباشد. پس از تدوین استراتژی و نوشتن متنی مناسب برای تبلیغ از طریق پیامک، میتوان به تمامی مخاطبینی که تا آن روز به سازمان و فروشگاه در ارتباط بودهاند، پیامک ارسال کرد.
یکی از ویژگیهای مفید CRM رکاما برای ارسال پیامهای تبلیغاتی، امکان ایجاد دستهبندی مختلف برای مشتریان است. بدینصورت میتوان، با دستهبندی گروه هدف و یا انتخاب دستههایی برای گروه هدف، پیامک را تنها برای آنها ارسال کرد. بدینصورت هزینههای تبلیغات کاهشیافته، و اثربخشی آن افزایش مییابد.
پس از پایان کمپین تبلیغاتی لازم است، تا نتیجهی آن بررسی شود. بررسی نتایج به تصمیمگیری بعدی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی دیگر کمک زیادی میکند. درصورتیکه کمپین بهدرستی و با کمک CRM انجامشده باشد، نتیجهی مطلوبی حاصل میشود. اما ممکن است در برخی اقدامات نقاط ضعفی وجود داشته باشد، که در این صورت با بررسی گزارشات و اطلاعات بهدست آمده از کمپین تبلیغاتی در CRM، میتوان نقاط ضعف را پیداکرده، و در جهت بهبود آنها تلاش کرد. در این خصوص بررسی میزان فروش و گزارشات مربوط به این بخش، اطلاعات مفیدی را در مورد تأثیر کمپین در اختیار صاحبان کسبوکارها قرار میدهد.
در خصوص پیادهسازی نرمافزار CRM در فروشگاه و یا سازمان خود میتوانید، از تجربیات کارشناسان رکاما استفاده کنید و بهترین نتیجه را از CRM کسب نمایید. برای این کار تنها کافی ست، با رکاما تماس گرفته و درخواست خود را بیان کنید.
اولین گام برای مدیریت کمپینهای تبلیغاتی با CRM، تعیین هدف از ایجاد کمپین میباشد. نرمافزار CRM برای تعیین هدف کمک زیادی میکند. چراکه با اطلاعاتی که در نرمافزار CRM، از وضعیت بازار و مشتریان و محصولات ثبت میشود، میتوان به هدفی دست پیدا کرد که طبق آن کمپین را ایجاد کرد.
منظور از هدف تعیین خواستهای است که قرار است، با کمپین تبلیغاتی به آن دست پیدا کنیم. برای مثال یک شرکت و یا فروشگاه با بررسیهایی که به کمک CRM رکاما انجام میدهد، متوجه این موضوع میشود که، مشتریان او با برند فروشگاه آشنایی ندارند و به خاطر برند از خدمات و محصولات استفاده نکردند. در این صورت هدف از ایجاد کمپین، برند سازی میشود، و طبق آن باید کارهای تبلیغاتی را انجام داد.
همچنین ممکن است یک سازمان و فروشگاه متوجه شود، که برند سازی درستی انجام داده ولی، میزان فروش او در حال کاهش است. در این صورت باید کمپین تبلیغاتی را بر اساس، تبلیغات محصولات و بالا بردن فروش تنظیم کند. بنابراین، تعیین هدف با CRM از اهمیت بالایی برخوردار است، و باید بهدرستی هدف از کمپین تعیین شود. ایجاد ارتباطات بیشتر، دریافت اطلاعات مفید جهت بازار سازی و افزایش نرخ تعامل از دیگر اهدافی میباشد، که میتوان با کمک CRM در کمپینهای تبلیغاتی از آنها استفاده کرد.
قدم بعدی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، تعیین بازار هدف میباشد، که با کمک CRM امکانپذیر میباشد. ازآنجاییکه تمامی اطلاعات مربوط به سفارشها و خرید محصولات و همچنین اطلاعات مشتریان در CRM رکاما ثبت میشود، پس میتوان بازار هدف هر محصول را بهآسانی پیدا کرد. در این صورت پس از تعیین هدف میتوان، بازار هدف را مشخص کرد و مطابق با آن کمپین تبلیغاتی را اجرا کرد.
تعیین بازار هدف از کمپین تبلیغاتی با CRM رکاما به صاحبان کسبوکارها کمک میکند، تا هزینههای تبلیغاتی را کاهش دهند. چراکه اگر بازار هدف بهدرستی تعیینشده باشد، قطعاً نتیجهی مناسبی حاصل میشود، که در این صورت نیازی به تبلیغات بیشتر نخواهد بود. بنابراین با داشتن CRM رکاما میتوان، هزینههای کمپینهای تبلیغاتی را کاهش داد، و از طرفی به سود بیشتری دست پیدا کرد.
یکی از مواردی که در کمپین تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه به چرخهی عمر محصولات و یا خدمات است. اگر در فصلی خرید یک محصول و یا خدمت کاهش پیدا میکند، پس تأثیر کمپین تبلیغاتی کم میشود. بنابراین توصیه میشود، در زمانی که فروش بیشتر بوده کمپین اجرا شود. البته این موضوع در صورتی صدق میکند، که میزان فروش دقیقاً به خاطر چرخهی عمر باشد و نه به خاطر دلایل دیگر. بنابراین استفاده از نرمافزار CRM رکاما در این خصوص اهمیت ویژهای پیدا کند. چراکه با بررسیهای گزارشات فروش در CRM میتوان چرخهی عمر محصولات را بررسی کرد و همچنین میتوان علت کاهش فروش را بررسی کرد.
در این مقاله قصد داریم، در خصوص مدیریت کمپینهای تبلیغاتی با CRM اطلاعات لازم را ارائه دهیم. به همین منظور عناوین زیر موردبررسی قرار خواهد گرفت. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، تا از مزایای CRM برای کمپینهای تبلیغاتی خود مطلع شوید و بهترین نتیجه را کسب کنید.
پس از بررسیهای تخصصی در خصوص، برگزاری کمپین به کمک CRM رکاما میتوان، وارد مرحلهی اجرایی شد و کمپین را اجرا کرد. یکی از قابلیتهای پرکاربرد CRM رکاما برای کمپینهای تبلیغاتی، ارسال پیامک گروهی میباشد. پس از تدوین استراتژی و نوشتن متنی مناسب برای تبلیغ از طریق پیامک، میتوان به تمامی مخاطبینی که تا آن روز به سازمان و فروشگاه در ارتباط بودهاند، پیامک ارسال کرد.
یکی از ویژگیهای مفید CRM رکاما برای ارسال پیامهای تبلیغاتی، امکان ایجاد دستهبندی مختلف برای مشتریان است. بدینصورت میتوان، با دستهبندی گروه هدف و یا انتخاب دستههایی برای گروه هدف، پیامک را تنها برای آنها ارسال کرد. بدینصورت هزینههای تبلیغات کاهشیافته، و اثربخشی آن افزایش مییابد.
پس از پایان کمپین تبلیغاتی لازم است، تا نتیجهی آن بررسی شود. بررسی نتایج به تصمیمگیری بعدی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی دیگر کمک زیادی میکند. درصورتیکه کمپین بهدرستی و با کمک CRM انجامشده باشد، نتیجهی مطلوبی حاصل میشود. اما ممکن است در برخی اقدامات نقاط ضعفی وجود داشته باشد، که در این صورت با بررسی گزارشات و اطلاعات بهدست آمده از کمپین تبلیغاتی در CRM، میتوان نقاط ضعف را پیداکرده، و در جهت بهبود آنها تلاش کرد. در این خصوص بررسی میزان فروش و گزارشات مربوط به این بخش، اطلاعات مفیدی را در مورد تأثیر کمپین در اختیار صاحبان کسبوکارها قرار میدهد.
در خصوص پیادهسازی نرمافزار CRM در فروشگاه و یا سازمان خود میتوانید، از تجربیات کارشناسان رکاما استفاده کنید و بهترین نتیجه را از CRM کسب نمایید. برای این کار تنها کافی ست، با رکاما تماس گرفته و درخواست خود را بیان کنید.
اولین گام برای مدیریت کمپینهای تبلیغاتی با CRM، تعیین هدف از ایجاد کمپین میباشد. نرمافزار CRM برای تعیین هدف کمک زیادی میکند. چراکه با اطلاعاتی که در نرمافزار CRM، از وضعیت بازار و مشتریان و محصولات ثبت میشود، میتوان به هدفی دست پیدا کرد که طبق آن کمپین را ایجاد کرد.
منظور از هدف تعیین خواستهای است که قرار است، با کمپین تبلیغاتی به آن دست پیدا کنیم. برای مثال یک شرکت و یا فروشگاه با بررسیهایی که به کمک CRM رکاما انجام میدهد، متوجه این موضوع میشود که، مشتریان او با برند فروشگاه آشنایی ندارند و به خاطر برند از خدمات و محصولات استفاده نکردند. در این صورت هدف از ایجاد کمپین، برند سازی میشود، و طبق آن باید کارهای تبلیغاتی را انجام داد.
همچنین ممکن است یک سازمان و فروشگاه متوجه شود، که برند سازی درستی انجام داده ولی، میزان فروش او در حال کاهش است. در این صورت باید کمپین تبلیغاتی را بر اساس، تبلیغات محصولات و بالا بردن فروش تنظیم کند. بنابراین، تعیین هدف با CRM از اهمیت بالایی برخوردار است، و باید بهدرستی هدف از کمپین تعیین شود. ایجاد ارتباطات بیشتر، دریافت اطلاعات مفید جهت بازار سازی و افزایش نرخ تعامل از دیگر اهدافی میباشد، که میتوان با کمک CRM در کمپینهای تبلیغاتی از آنها استفاده کرد.
قدم بعدی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، تعیین بازار هدف میباشد، که با کمک CRM امکانپذیر میباشد. ازآنجاییکه تمامی اطلاعات مربوط به سفارشها و خرید محصولات و همچنین اطلاعات مشتریان در CRM رکاما ثبت میشود، پس میتوان بازار هدف هر محصول را بهآسانی پیدا کرد. در این صورت پس از تعیین هدف میتوان، بازار هدف را مشخص کرد و مطابق با آن کمپین تبلیغاتی را اجرا کرد.
تعیین بازار هدف از کمپین تبلیغاتی با CRM رکاما به صاحبان کسبوکارها کمک میکند، تا هزینههای تبلیغاتی را کاهش دهند. چراکه اگر بازار هدف بهدرستی تعیینشده باشد، قطعاً نتیجهی مناسبی حاصل میشود، که در این صورت نیازی به تبلیغات بیشتر نخواهد بود. بنابراین با داشتن CRM رکاما میتوان، هزینههای کمپینهای تبلیغاتی را کاهش داد، و از طرفی به سود بیشتری دست پیدا کرد.
یکی از مواردی که در کمپین تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه به چرخهی عمر محصولات و یا خدمات است. اگر در فصلی خرید یک محصول و یا خدمت کاهش پیدا میکند، پس تأثیر کمپین تبلیغاتی کم میشود. بنابراین توصیه میشود، در زمانی که فروش بیشتر بوده کمپین اجرا شود. البته این موضوع در صورتی صدق میکند، که میزان فروش دقیقاً به خاطر چرخهی عمر باشد و نه به خاطر دلایل دیگر. بنابراین استفاده از نرمافزار CRM رکاما در این خصوص اهمیت ویژهای پیدا کند. چراکه با بررسیهای گزارشات فروش در CRM میتوان چرخهی عمر محصولات را بررسی کرد و همچنین میتوان علت کاهش فروش را بررسی کرد.