همواره در میان سازمان ها و شرکتها این نیاز حس شده است که ارتباط های درون سازمانی و برون سازمانی توسط یک نرم افزاری صورت گیرد.
درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در این مرحله مشتریان جهت نیاز تیکتینگ خود از سه پلتفرم استفاده می نمایند : · استفاده از سیستم های تیکتینگ از طریق نرم افزارهای پیام رسان مثل تلگرام و ... · استفاده از نرم افزارهای تیکتینگ آنلاین خارج از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری · استفاده از نرم افزار CRM در خصوص ارتباط با پرسنل و بخش تیکتینگ معایب استفاده از نرم افزار های تیکتینگ خارج از بستر CRM همواره استفاده از پیام رسان ها در بخش تیکتینگ و ارتباط با پرسنل نیز با همین معایب روبه رو است. زیر در این نوع ارتباط بین افراد و مشتریان نیز امکان از بین رفتن پیام های درون سازمانی یا برون سازمانی و همچنین عدم دسترسی به تیکت های گذشته وجود دارد. یکی از مهمترین معایبی که سیستم های پیام رسان و نرم افزار های اختصاصی تیکتینگ با آن روبه رو هستند عدم پشتیبانی از API ها مختلف است و نمی توان دیتاهای ورودی در آن را به سیستم دیگری در جهت مانیتورینگ انتقال داد.
|
چرا نرم افزار های ارتباط با مشتریان بهترین در نوع تیکتینگ هستند؟ از ویژگی های این بخش از نرم افزار های CRM می توان به موارد زیر اشاره نمود : · امکان سطح دسترسی برای کاربران · امکان مشاهده سوابق تیکت های گذشته بین کاربران · امکان ارجاع و درج ایونت و رویداد برای تیکت های روزانه · مشاهده تیکت های مالی و تیکت های درخواست های درون سازمانی مشتریان و سرنخ های شرکتی · راحتی کاربران و مشتریان در بخش پشتیبانی گیری از سازمان ( رابط کاربری عالی) · امکان ایجاد گردش کار نرم افزار CRM در خصوص تیکتینگ · عدم نیاز به هزینه های گزاف و هزینه اضافی در خصوص پشتیبان گیری از اطلاعات مشتریان و یا محدو شدن به تعداد درخواست های تیکتینگ مشتریان و یا پرسنل درون سازمانی یکی از عواملی که در موفقیت کاری شرکت شما تاثیر مستقیم دارد، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش های شرکت با یکدیگر می باشد. شما با امکانات مدیریت تیکتینگ در سیستم ارتباط با مشتری CRM این نیاز خود را برطرف نمایید. |
همواره در میان سازمان ها و شرکتها این نیاز حس شده است که ارتباط های درون سازمانی و برون سازمانی توسط یک نرم افزاری صورت گیرد.
درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در این مرحله مشتریان جهت نیاز تیکتینگ خود از سه پلتفرم استفاده می نمایند : · استفاده از سیستم های تیکتینگ از طریق نرم افزارهای پیام رسان مثل تلگرام و ... · استفاده از نرم افزارهای تیکتینگ آنلاین خارج از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری · استفاده از نرم افزار CRM در خصوص ارتباط با پرسنل و بخش تیکتینگ معایب استفاده از نرم افزار های تیکتینگ خارج از بستر CRM همواره استفاده از پیام رسان ها در بخش تیکتینگ و ارتباط با پرسنل نیز با همین معایب روبه رو است. زیر در این نوع ارتباط بین افراد و مشتریان نیز امکان از بین رفتن پیام های درون سازمانی یا برون سازمانی و همچنین عدم دسترسی به تیکت های گذشته وجود دارد. یکی از مهمترین معایبی که سیستم های پیام رسان و نرم افزار های اختصاصی تیکتینگ با آن روبه رو هستند عدم پشتیبانی از API ها مختلف است و نمی توان دیتاهای ورودی در آن را به سیستم دیگری در جهت مانیتورینگ انتقال داد.
|
چرا نرم افزار های ارتباط با مشتریان بهترین در نوع تیکتینگ هستند؟ از ویژگی های این بخش از نرم افزار های CRM می توان به موارد زیر اشاره نمود : · امکان سطح دسترسی برای کاربران · امکان مشاهده سوابق تیکت های گذشته بین کاربران · امکان ارجاع و درج ایونت و رویداد برای تیکت های روزانه · مشاهده تیکت های مالی و تیکت های درخواست های درون سازمانی مشتریان و سرنخ های شرکتی · راحتی کاربران و مشتریان در بخش پشتیبانی گیری از سازمان ( رابط کاربری عالی) · امکان ایجاد گردش کار نرم افزار CRM در خصوص تیکتینگ · عدم نیاز به هزینه های گزاف و هزینه اضافی در خصوص پشتیبان گیری از اطلاعات مشتریان و یا محدو شدن به تعداد درخواست های تیکتینگ مشتریان و یا پرسنل درون سازمانی یکی از عواملی که در موفقیت کاری شرکت شما تاثیر مستقیم دارد، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش های شرکت با یکدیگر می باشد. شما با امکانات مدیریت تیکتینگ در سیستم ارتباط با مشتری CRM این نیاز خود را برطرف نمایید. |