چرا نرم افزار های ارتباط با مشتریان بهترین در نوع تیکتینگ هستند؟
نرم افزارهای ارتباط با مشتریان جدایی از امکانات داخلی که دارند و می توانند نیاز های مدیران را در بخش های مختلف سازمانی حل نمایند در بخش تیکتنیگ نیز می تواند به عنوان یک ابزار کار مناسب درون سازمانی استفاده شوند.
از ویژگی های این بخش از نرم افزار های CRM می توان به موارد زیر اشاره نمود :
· امکان سطح دسترسی برای کاربران
· امکان مشاهده سوابق تیکت های گذشته بین کاربران
· امکان ارجاع و درج ایونت و رویداد برای تیکت های روزانه
· مشاهده تیکت های مالی و تیکت های درخواست های درون سازمانی مشتریان و سرنخ های شرکتی
· راحتی کاربران و مشتریان در بخش پشتیبانی گیری از سازمان ( رابط کاربری عالی)
· امکان ایجاد گردش کار نرم افزار CRM در خصوص تیکتینگ
· عدم نیاز به هزینه های گزاف و هزینه اضافی در خصوص پشتیبان گیری از اطلاعات مشتریان و یا محدو شدن به تعداد درخواست های تیکتینگ مشتریان و یا پرسنل درون سازمانی
یکی از عواملی که در موفقیت کاری شرکت شما تاثیر مستقیم دارد، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش های شرکت با یکدیگر می باشد. شما با امکانات مدیریت تیکتینگ در سیستم ارتباط با مشتری CRM این نیاز خود را برطرف نمایید.
|