چرا به قیف فروش احتیاج دارید و چطور آن را ایجاد کنید و چه محتوایی برای هر بخش بکار ببرید. چطور قیف را در طی زمان بهبود دهید.
قیف فروش چیست؟ قیف فروش شامل مراحلی است که افراد برای اینکه به مشتری شما تبدیل شوند، طی می کنند. پس از تبدیل آن ها به مشتری، وارد لوله فروش می شوند که شامل 6 مرحله از ابتدای فرآیند وفادارسازی مشتری تا انتهای طرفدارسازی می شود. قیف فروش چه اثری بر آینده کسب وکار شما دارد؟ 1. بالای قیف فروش: آگاهی
بالای قیف فروش 3 مرحله ای در واقع شما در کسب وکارتان به دنبال روش هایی هستید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید در مورد موضوعاتی که برایشان مهم است اطلاعات بیشتری کسب کنند. دقت کنید که پرسنل فروش، آموزش هایی را برای حل مشکل سرنخ به او ارائه می دهند و فشاری برای فروش ندارند.
|
2. وسط قیف فروش: ارائه راه حل و ارزیابی
بخش میانی قیف فروش 3 بخشی
3. پایین قیف فروش: تصمیم گیری و بستن قرار داد
این سوالات کمک می کند تا مشتری تصمیمی متناسب با نیازها، مشکلات، بودجه و موارد دیگر بگیرد. بهترین محتوا برای پایین قیف صفحات پرسش های متداول ، فیلم های مربوط به ویژگی های محصول ، ویدیو ها، وبینار و تجزیه و تحلیل ویژگی های رقابتی محصول است. این موارد اعتماد آنها را به پیشنهاد شما تقویت می کنند. بخش فروش هم پیشنهادات، شرایط قرارداد و سایر توافق نامه ها را ارائه می دهد و مراحل ارائه پروپوزال و مذاکره را طی می کنند. در صورت برد، معامله به مرحله برنده می رود. برخی از سرنخ های فروش ممکن است به دلایلی مانند محدودیت بودجه، که از کنترل تکنیک های فروش شما خارج است از بین بروند. ثبت سوابق فرصت از دست رفته مهم است. در آینده با بررسی دلایل از دست دادن مشتری می توانید برنامه ریزی کنید تا چنین روابطی را از دست ندهید. |
چرا به قیف فروش احتیاج دارید و چطور آن را ایجاد کنید و چه محتوایی برای هر بخش بکار ببرید. چطور قیف را در طی زمان بهبود دهید.
قیف فروش چیست؟ قیف فروش شامل مراحلی است که افراد برای اینکه به مشتری شما تبدیل شوند، طی می کنند. پس از تبدیل آن ها به مشتری، وارد لوله فروش می شوند که شامل 6 مرحله از ابتدای فرآیند وفادارسازی مشتری تا انتهای طرفدارسازی می شود. قیف فروش چه اثری بر آینده کسب وکار شما دارد؟ 1. بالای قیف فروش: آگاهی
بالای قیف فروش 3 مرحله ای در واقع شما در کسب وکارتان به دنبال روش هایی هستید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید در مورد موضوعاتی که برایشان مهم است اطلاعات بیشتری کسب کنند. دقت کنید که پرسنل فروش، آموزش هایی را برای حل مشکل سرنخ به او ارائه می دهند و فشاری برای فروش ندارند.
|
2. وسط قیف فروش: ارائه راه حل و ارزیابی
بخش میانی قیف فروش 3 بخشی
3. پایین قیف فروش: تصمیم گیری و بستن قرار داد
این سوالات کمک می کند تا مشتری تصمیمی متناسب با نیازها، مشکلات، بودجه و موارد دیگر بگیرد. بهترین محتوا برای پایین قیف صفحات پرسش های متداول ، فیلم های مربوط به ویژگی های محصول ، ویدیو ها، وبینار و تجزیه و تحلیل ویژگی های رقابتی محصول است. این موارد اعتماد آنها را به پیشنهاد شما تقویت می کنند. بخش فروش هم پیشنهادات، شرایط قرارداد و سایر توافق نامه ها را ارائه می دهد و مراحل ارائه پروپوزال و مذاکره را طی می کنند. در صورت برد، معامله به مرحله برنده می رود. برخی از سرنخ های فروش ممکن است به دلایلی مانند محدودیت بودجه، که از کنترل تکنیک های فروش شما خارج است از بین بروند. ثبت سوابق فرصت از دست رفته مهم است. در آینده با بررسی دلایل از دست دادن مشتری می توانید برنامه ریزی کنید تا چنین روابطی را از دست ندهید. |