اهش هزینه تبلیغات گوگل به چه روشی انجام می شود؟ موفقیت در تبلیغات آنلاین و جذب مشتری جدید هدفی است که اکثر کسبوکارها به دنبال آن هستند. هرچه ترافیک هدفمندی که به سمت سایت ما میآید بیشتر باشد مشتریان بالقوه هم بیشتر خواهند بود. تبلیغات در گوگل یک روش جذاب و سریع برای هدایت مشتریان هدف به سمت سایت است. سایت تان در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و به ازای هر کلیک کاربران، هزینهای پرداخت میکنید.
این روزها با افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار این قصه شیرین کمی تلخ شده است و وقتی دردناکتر میشود که برخی کلیکها توسط کاربرانی که هدف ما نیستند هدر میرود. طبیعی است در این بحبوحه به دنبال راهی باشید که از هزینههایی که میکنید نهایت بهرهوری را داشته باشید. در همین راستا در این مقاله روشهای حرفهای که به کاهش هزینه تبلیغات در گوگل کمک میکنند را برشمردهایم. هدف ما این است با هزینهای که صرف میکنیم بتوانیم به مشتریانی برسیم که از ما خرید کنند و وفادار بمانند. قیمت تبلیغات در گوگل به چه مواردی وابسته است؟ اگر قصد راهاندازی یک کمپین بهینه در گوگل ادز را دارید، با مدیریت صحیح و آشنایی با روشهای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل میتوانید به هدف خود برسید. بهطوریکه این کمپینها برای کاربرانی که با بودجه کم قصد بهرهبرداری بیشتری دارند مفید و مقرونبهصرفه باشد و با نرخ بازگشت سرمایه بالاتری روبهرو باشید. پیشنهادات پایینتر اگر در رقابت صفحه اول گوگل در رتبههای یک تا سه بودید و در حال حاضر با کمبود بودجه مواجهه شدهاید، پیشنهادات خود را کاهش دهید؛ زیرا پیشنهادات کمتر به معنی میانگین CPC پایینتر است. ممکن است جایگاه شما اندکی کاهش یابد، ولی همچنان میتوانید با بودجه یکسان کلیکهای بیشتری داشته باشید و بتوانید تبلیغات خود را در مدتزمان بیشتری نشان دهید.
|
تغییر رویکرد کلمات کلیدی برای دستیابی به CPC پایینتر 2. استفاده از کلمات کلیدی Long Tail 3. از مترادفهای مختلف استفاده کنید در این حالت برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل میتوانید کمپین خود را با گروههای مختلف تنظیم کنید و کلمات کلیدی یکسان را در حالات متفاوت تست کنید. یا حتی میتوانید کمپینهای جداگانهای ایجاد کنید و کلمات کلیدی مختلف تست شوند. اگر نگران گران بودن برخی از کلمات کلیدی هستید، میتوانید آنها را با campaign paused در Google Ads بارگذاری کنید و تخمین قیمت پیشنهادی را مشاهده کنید تا ایدهای با میانگین cpc کمتر برای استفاده از کلمات کلیدی مشخص پیدا کنید. |
اهش هزینه تبلیغات گوگل به چه روشی انجام می شود؟ موفقیت در تبلیغات آنلاین و جذب مشتری جدید هدفی است که اکثر کسبوکارها به دنبال آن هستند. هرچه ترافیک هدفمندی که به سمت سایت ما میآید بیشتر باشد مشتریان بالقوه هم بیشتر خواهند بود. تبلیغات در گوگل یک روش جذاب و سریع برای هدایت مشتریان هدف به سمت سایت است. سایت تان در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و به ازای هر کلیک کاربران، هزینهای پرداخت میکنید.
این روزها با افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار این قصه شیرین کمی تلخ شده است و وقتی دردناکتر میشود که برخی کلیکها توسط کاربرانی که هدف ما نیستند هدر میرود. طبیعی است در این بحبوحه به دنبال راهی باشید که از هزینههایی که میکنید نهایت بهرهوری را داشته باشید. در همین راستا در این مقاله روشهای حرفهای که به کاهش هزینه تبلیغات در گوگل کمک میکنند را برشمردهایم. هدف ما این است با هزینهای که صرف میکنیم بتوانیم به مشتریانی برسیم که از ما خرید کنند و وفادار بمانند. قیمت تبلیغات در گوگل به چه مواردی وابسته است؟ اگر قصد راهاندازی یک کمپین بهینه در گوگل ادز را دارید، با مدیریت صحیح و آشنایی با روشهای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل میتوانید به هدف خود برسید. بهطوریکه این کمپینها برای کاربرانی که با بودجه کم قصد بهرهبرداری بیشتری دارند مفید و مقرونبهصرفه باشد و با نرخ بازگشت سرمایه بالاتری روبهرو باشید. پیشنهادات پایینتر اگر در رقابت صفحه اول گوگل در رتبههای یک تا سه بودید و در حال حاضر با کمبود بودجه مواجهه شدهاید، پیشنهادات خود را کاهش دهید؛ زیرا پیشنهادات کمتر به معنی میانگین CPC پایینتر است. ممکن است جایگاه شما اندکی کاهش یابد، ولی همچنان میتوانید با بودجه یکسان کلیکهای بیشتری داشته باشید و بتوانید تبلیغات خود را در مدتزمان بیشتری نشان دهید.
|
تغییر رویکرد کلمات کلیدی برای دستیابی به CPC پایینتر 2. استفاده از کلمات کلیدی Long Tail 3. از مترادفهای مختلف استفاده کنید در این حالت برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل میتوانید کمپین خود را با گروههای مختلف تنظیم کنید و کلمات کلیدی یکسان را در حالات متفاوت تست کنید. یا حتی میتوانید کمپینهای جداگانهای ایجاد کنید و کلمات کلیدی مختلف تست شوند. اگر نگران گران بودن برخی از کلمات کلیدی هستید، میتوانید آنها را با campaign paused در Google Ads بارگذاری کنید و تخمین قیمت پیشنهادی را مشاهده کنید تا ایدهای با میانگین cpc کمتر برای استفاده از کلمات کلیدی مشخص پیدا کنید. |