نمونه جملات انگیزشی جذب مشتری نیاز خواهید داشت در این مقاله جمع شده است. برای اینکه ایدههای جدید جذب مشتری مناسب خودتان خلق کنید، همراه ما باشید.
وقتی میخواهید یک متن تبلیغاتی بنویسید، بیشتر از چه جمله یا عبارتهایی استفاده میکنید؟ حتما بنرهای تبلیغاتی شرکتهای معروفی مثل نایک، آدیداس یا حتی شرکتهای نرم افزاری مثل مایکروسافت را دیدهاید. این شرکتها از جملات جذب مشتری خاصی استفاده میکنند. اما سوال اینجاست که این جملات انگیزشی برای جذب مشتری را چطور انتخاب کنیم؟ این عبارتها که به وفور توسط بازاریابهای برتر استفاده میشوند. اصطلاحات انگیزشی و مطمئنی هستند که علاقه و اشتیاق مشتری را افزایش میدهند. اینها عبارتهایی هستند که خواستههای مشتریان را به نیاز تبدیل میکنند.
مشتریها از پیچیدگی خوششان نمیآید، آنها عاشق سادگی هستند. برای آنها، سادگی به منزله شکلی از خدمات مشتری خوب است. وقتی جملاتتان را ساده میکنید، تجربه خوب و خوشایندی را برای مشتری رقم میزنید.
این عبارت، مُد بودن و به روز بودن شما و محصولتان را نشان میدهد. برای مشتری اینطور به نظر میرسد که بهروز و آیندهنگر هستید. فراموش نکنید، معمولاً برای مشتریها، شکل ظاهری مهمتر از عملکرد است.
مشتریها همیشه به دنبال راهی هستند که زندگیشان را بهتر کنند. از این عبارت، به عنوان جایگزینی برای عبارت رایج «جدید و ارتقا یافته» استفاده کنید.
همچنین مشتریان به دنبال راههایی برای کسب زیبایی و احساس زیبایی بیشتر هستند. این عبارت مخصوصاً در صنعت مد، بسیار تأثیرگذار است. جایی که میتوانید زیبایی را بیشتر کنید، و اغلب میتوانید محدودیتهای قیمت مشتری را حذف کنید.
این عبارت، خریدار را تحسین میکند که چنین تصمیمی گرفته است. در واقع، انتخاب او را تأیید میکند، و موجب میشود احساس خوبی نسبت به خریدش داشته باشد.
این شکل دیگری از عبارت «جدید و ارتقا یافته» است. بیان میکند که این محصول، آخرین مدل یا جدیدترین مدل موجود در بازار است، و واکنش مثبت مشتری را تحریک میکند.
در تبلیغات و استفاده از جمات روزمره، عبارت «فوق العاده» جایگزین جدیدی برای عبارت «خوب» یا «عالی» شده است. وقتی در کنار «سادگی» میآید، (بر سادگی تأکید میکند). این کلمات با هم، عبارتهای قدرتمندی را خلق میکنند.
این عبارت نشان میدهد که به جزئیات توجه دارید. اما اطمینان میدهد که این موضوع به صورت پیوسته و همیشگی است. اگر از این عبارت استفاده کنید، یعنی طراحی فروشگاه و فعالیت شما در بازار، با تمام جزئیات و به طور کامل، بیعیب و نقص است.
مشتریها عاشق این هستند که از آنها تعریف کنند (و با تحسین و تعریف از مشتریها، در واقع، دوست داشتنی بودن خودتان را افزایش میدهید). این عبارت، روش باکلاسی برای گفتن این موضوع به مشتری است که این محصول موجب میشود، همه به آنها توجه کنند.
تمام دنیا، به ارزش، خیلی اهمیت میدهند، اما اگر از مردم بخواهید که «ارزش» را برای شما تعریف کنند، به نظر میرسد هیچوقت نمیتوانند به خوبی این کار را بکنند. وقتی کلمه «استثنائی» را به آن اضافه میکنید، کمک میکنید که ارزش را برای مشتری تعریف کنید.
به فروشندههایی فکر کنید که با افتخار و شهرت زیاد، شناخته میشوند: مثلاً رولکس (Rolex)، کوچ (Coach)، و تیفانی (Tiffany & Co.). این عبارت کمک میکند محصولتان را با نوع شهرتی که مشتری میخواهد، ارتباط دهید. به علاوه میتوانید از طریق نمایشگر یا تابلو فروشگاهتان هم، این رابطهها را برقرار کنید.
این یک روش دیگر برای گفتن این عبارت است: «ما سابقه زیادی در این کار داریم، چون مردم عاشق محصولات ما هستند و به ما اعتماد دارند». این عبارت، شما را یک فروشنده با ارزش و معتبر نشان میدهد.
مشتریها دوست دارند که بقیه هم تصمیمات و انتخابهای آنها را تأیید کنند. این عبارت بیان میکند که اگر مشتری محصول شما را میخرد، حتماً انتخاب عالی و درستی داشته است.
این عبارت میگوید که تجربهای برای مشتریها خلق کردهاید که فراموش نمیکنند و آن را با دیگران به اشتراک میگذارند. در حقیقت با استفاده از این عبارت انگیزشی، بازاریابی دهانبهدهان انجام میدهید.
نمونه جملات انگیزشی جذب مشتری نیاز خواهید داشت در این مقاله جمع شده است. برای اینکه ایدههای جدید جذب مشتری مناسب خودتان خلق کنید، همراه ما باشید.
وقتی میخواهید یک متن تبلیغاتی بنویسید، بیشتر از چه جمله یا عبارتهایی استفاده میکنید؟ حتما بنرهای تبلیغاتی شرکتهای معروفی مثل نایک، آدیداس یا حتی شرکتهای نرم افزاری مثل مایکروسافت را دیدهاید. این شرکتها از جملات جذب مشتری خاصی استفاده میکنند. اما سوال اینجاست که این جملات انگیزشی برای جذب مشتری را چطور انتخاب کنیم؟ این عبارتها که به وفور توسط بازاریابهای برتر استفاده میشوند. اصطلاحات انگیزشی و مطمئنی هستند که علاقه و اشتیاق مشتری را افزایش میدهند. اینها عبارتهایی هستند که خواستههای مشتریان را به نیاز تبدیل میکنند.
مشتریها از پیچیدگی خوششان نمیآید، آنها عاشق سادگی هستند. برای آنها، سادگی به منزله شکلی از خدمات مشتری خوب است. وقتی جملاتتان را ساده میکنید، تجربه خوب و خوشایندی را برای مشتری رقم میزنید.
این عبارت، مُد بودن و به روز بودن شما و محصولتان را نشان میدهد. برای مشتری اینطور به نظر میرسد که بهروز و آیندهنگر هستید. فراموش نکنید، معمولاً برای مشتریها، شکل ظاهری مهمتر از عملکرد است.
مشتریها همیشه به دنبال راهی هستند که زندگیشان را بهتر کنند. از این عبارت، به عنوان جایگزینی برای عبارت رایج «جدید و ارتقا یافته» استفاده کنید.
همچنین مشتریان به دنبال راههایی برای کسب زیبایی و احساس زیبایی بیشتر هستند. این عبارت مخصوصاً در صنعت مد، بسیار تأثیرگذار است. جایی که میتوانید زیبایی را بیشتر کنید، و اغلب میتوانید محدودیتهای قیمت مشتری را حذف کنید.
این عبارت، خریدار را تحسین میکند که چنین تصمیمی گرفته است. در واقع، انتخاب او را تأیید میکند، و موجب میشود احساس خوبی نسبت به خریدش داشته باشد.
این شکل دیگری از عبارت «جدید و ارتقا یافته» است. بیان میکند که این محصول، آخرین مدل یا جدیدترین مدل موجود در بازار است، و واکنش مثبت مشتری را تحریک میکند.
در تبلیغات و استفاده از جمات روزمره، عبارت «فوق العاده» جایگزین جدیدی برای عبارت «خوب» یا «عالی» شده است. وقتی در کنار «سادگی» میآید، (بر سادگی تأکید میکند). این کلمات با هم، عبارتهای قدرتمندی را خلق میکنند.
این عبارت نشان میدهد که به جزئیات توجه دارید. اما اطمینان میدهد که این موضوع به صورت پیوسته و همیشگی است. اگر از این عبارت استفاده کنید، یعنی طراحی فروشگاه و فعالیت شما در بازار، با تمام جزئیات و به طور کامل، بیعیب و نقص است.
مشتریها عاشق این هستند که از آنها تعریف کنند (و با تحسین و تعریف از مشتریها، در واقع، دوست داشتنی بودن خودتان را افزایش میدهید). این عبارت، روش باکلاسی برای گفتن این موضوع به مشتری است که این محصول موجب میشود، همه به آنها توجه کنند.
تمام دنیا، به ارزش، خیلی اهمیت میدهند، اما اگر از مردم بخواهید که «ارزش» را برای شما تعریف کنند، به نظر میرسد هیچوقت نمیتوانند به خوبی این کار را بکنند. وقتی کلمه «استثنائی» را به آن اضافه میکنید، کمک میکنید که ارزش را برای مشتری تعریف کنید.
به فروشندههایی فکر کنید که با افتخار و شهرت زیاد، شناخته میشوند: مثلاً رولکس (Rolex)، کوچ (Coach)، و تیفانی (Tiffany & Co.). این عبارت کمک میکند محصولتان را با نوع شهرتی که مشتری میخواهد، ارتباط دهید. به علاوه میتوانید از طریق نمایشگر یا تابلو فروشگاهتان هم، این رابطهها را برقرار کنید.
این یک روش دیگر برای گفتن این عبارت است: «ما سابقه زیادی در این کار داریم، چون مردم عاشق محصولات ما هستند و به ما اعتماد دارند». این عبارت، شما را یک فروشنده با ارزش و معتبر نشان میدهد.
مشتریها دوست دارند که بقیه هم تصمیمات و انتخابهای آنها را تأیید کنند. این عبارت بیان میکند که اگر مشتری محصول شما را میخرد، حتماً انتخاب عالی و درستی داشته است.
این عبارت میگوید که تجربهای برای مشتریها خلق کردهاید که فراموش نمیکنند و آن را با دیگران به اشتراک میگذارند. در حقیقت با استفاده از این عبارت انگیزشی، بازاریابی دهانبهدهان انجام میدهید.