۱ . سرنخ فروش چیست؟ : دهد. سرنخ فروش در کسب و کار سنتی از کانال های بسیار محدودتری به سازمان وارد می شد. اما امروزه با گسترش بازاریابی به فضای دیجیتال، پیدا کردن سرنخ بسیار ۲ . 7 چالش و راه حل های آن برای فروشنده موفق شدن :
اهمیت فروش حقیقتی غیر قابل انکار است. هر سازمانی می داند که با فروش بیشتر پول بیشتری به سازمان وارد می شود و این معمولا یعنی سود بیشتر (البته ۳ . اعتراضات فروش مشتریان : مشتریان در مسیر فروش طبیعی است و اگر به درستی به آن رسیدگی نشود میتواند تبدیل به مانعی برای عبور مشتری از فرآیند فروش شود. پاسخگویی به اعتراضات فروش گاهی دشوار و خستهکننده میشود و ۴ . ۶ راه راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : تفاوت بین ویژگی و فایده را بدانیم.
ویژگی چیزیست که محصول دارد یا انجام میدهد. فایده چیزیست که برای مشتری ما معنای محصول است.
غلط: این ماشین یک سقف محکم ۵ . راه هایی برای راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگیهای محصول حرف میزنند و میگذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگیها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را ۶ . استراتژی گاو بنفش چیست؟ محصولی بسازیم که فروشنده خودش باشد! : محصول برای فروش عالی کافی نیست. میدانیم تعجب کردهاید در ادامه این مقاله همراهمان باشید تا بگوییم چگونه استراتژی بازاریابیتان را با توجه به محصولتان بهبود دهید.
مراحل استراتژی گاو بنفش (Purple ۷ . شش کاربرد نرم افزار CRM : پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد.
در ادامه به شش مورد از ۸ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی میباشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته به نیازهای منحصر به فرد ۹ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پس از فروش کلیه اطلاعات مربوط به خرید را در دسترس دارد و با شما مانند یک مشتری با ارزش رفتار میکند. با وجود اشکال در محصول فروخته شده، این ۱۰ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : زمینه ابتکارات فروش و خدمات به مشتری، با یک شرکت یا شرکت مشاوره همکاری میکند. گرچه این فرد ممکن است به طور معمول در یک دفتر کار کند، اما احتمالا