CRM یک فرایند استراتژیک است ، که تمام تعاملات بین مشتری و شرکت را اداره و میریت می کند و به دنبال جلب رضایت آن ها می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی می کند . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار برای به وجود آمدن وفاداری ماندگارتر و ارزش بیشتر از طریق پاسخ به نیازهای مشتریان می باشد و با استفاده از اینترنت به کارآفرینان کمک می کند تا مشتریان را مدیریت کنند . هدف نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر به وجود آوردن ارتباطی شخصی جهت شناختن مشتریان خوب و ار ائهی خذماتی خوب به آن ها و ایجاد رضایتشان و در نهایت رشد و افزایش سود دهی شرکت و منافع آن . استدلال اهمیت نرم افزار CRM تحت وب تلاش کردن برای حفظ ارتباط با مشتری و گسترش آن . چرا باید از CRM استفاده کرد ؟
|
یک شرکت بسیار بزرگ و جهانی در زمینه استفاده از CRM ، دلایلی را برای استفاده از این نرم افزار بیان کرده است. 1–می توانیم انتظارات و رفتار های مشتریان را بهتر بفهمیم . .2 – ایجاد توانایی اندازه گیری ارزش مشتریان و درک آن ها در شرکت . 3 – در حفظ مشتری و به دست آوردن آن به شرکت کمک می کند .4 – ایجاد امکان ارتباط و تعامل با مشتریان در خارج از کشور . از آن جهت که حفظ مشتریان کنونی بسیار بهتر از یافتن مشتری جدید است و به لحاظ قانونی 20درصد از سود شرکت متعلق به 20درصد از مشتریان می باشد CRM دارای اهمیت بسیاری است . استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت ها به خودی خود یک فضای رقابتی ایجاد می کند ، زیرا براس مشتریان مهم مانند آنها که خریدار تجهیزات و قطعات کامپیوتری ویا تجهیزات رباتیک و کارخانه جات هستند ، فروش آغاز یک رابطه با آن هاست . آن دسته از فروشندگانی که ازراه و روش های ابرقراری ارتباط با مشتریان اطلاع کافی دارند قطعا در آینده درصد فروش بیشتری با این مشتریان خواهند داشت . و شزکتی که اطلاعات بیشتری در باره ی مشتریان و انتطارات آن ها بداند ، در بازار رقابتی نقش موثر تری خواهد داشت . دلایل اهمیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان 2 – امکان ایجاد ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه از طریق فکس ، نامه ، پست الکترونیکی ، و یا پیام کوتاه 3 - تعریف انواع مختلف ارتباط با توجه به مخاطبین و درجه اهمیت آن ها و نتیجه گیری طبق میزان سود آوری شرکت 4- امکان ارائه ی نتیجه ی دلخواه در مورد تعامل با مشتری 5- اجازه ی هشدار به فروشنده 6- پیگیری ، ثبت ، و یاد آوری تماس ها و جلسات ماهانه ، هفتگی و یا روزانه با مشتریان 8 – ساخت مستند از ارتباط کارشناسان فروش با مشتریان 9 –ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان و کنترل کردن روند ارسال آن ها برای مشتری 10- ایجاد و نصب باکس هایی برای پیشنهادات و انتقادات و شکایات مشتریان 11- امکان ارتباط دائم و بی وقفه با کاربران برای مشتریان 12 – ارائه ی گزارشهای مدیریتی طبق میزان اختیار و مسئولیت هر مدیر. |
CRM یک فرایند استراتژیک است ، که تمام تعاملات بین مشتری و شرکت را اداره و میریت می کند و به دنبال جلب رضایت آن ها می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی می کند . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار برای به وجود آمدن وفاداری ماندگارتر و ارزش بیشتر از طریق پاسخ به نیازهای مشتریان می باشد و با استفاده از اینترنت به کارآفرینان کمک می کند تا مشتریان را مدیریت کنند . هدف نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر به وجود آوردن ارتباطی شخصی جهت شناختن مشتریان خوب و ار ائهی خذماتی خوب به آن ها و ایجاد رضایتشان و در نهایت رشد و افزایش سود دهی شرکت و منافع آن . استدلال اهمیت نرم افزار CRM تحت وب تلاش کردن برای حفظ ارتباط با مشتری و گسترش آن . چرا باید از CRM استفاده کرد ؟
|
یک شرکت بسیار بزرگ و جهانی در زمینه استفاده از CRM ، دلایلی را برای استفاده از این نرم افزار بیان کرده است. 1–می توانیم انتظارات و رفتار های مشتریان را بهتر بفهمیم . .2 – ایجاد توانایی اندازه گیری ارزش مشتریان و درک آن ها در شرکت . 3 – در حفظ مشتری و به دست آوردن آن به شرکت کمک می کند .4 – ایجاد امکان ارتباط و تعامل با مشتریان در خارج از کشور . از آن جهت که حفظ مشتریان کنونی بسیار بهتر از یافتن مشتری جدید است و به لحاظ قانونی 20درصد از سود شرکت متعلق به 20درصد از مشتریان می باشد CRM دارای اهمیت بسیاری است . استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت ها به خودی خود یک فضای رقابتی ایجاد می کند ، زیرا براس مشتریان مهم مانند آنها که خریدار تجهیزات و قطعات کامپیوتری ویا تجهیزات رباتیک و کارخانه جات هستند ، فروش آغاز یک رابطه با آن هاست . آن دسته از فروشندگانی که ازراه و روش های ابرقراری ارتباط با مشتریان اطلاع کافی دارند قطعا در آینده درصد فروش بیشتری با این مشتریان خواهند داشت . و شزکتی که اطلاعات بیشتری در باره ی مشتریان و انتطارات آن ها بداند ، در بازار رقابتی نقش موثر تری خواهد داشت . دلایل اهمیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان 2 – امکان ایجاد ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه از طریق فکس ، نامه ، پست الکترونیکی ، و یا پیام کوتاه 3 - تعریف انواع مختلف ارتباط با توجه به مخاطبین و درجه اهمیت آن ها و نتیجه گیری طبق میزان سود آوری شرکت 4- امکان ارائه ی نتیجه ی دلخواه در مورد تعامل با مشتری 5- اجازه ی هشدار به فروشنده 6- پیگیری ، ثبت ، و یاد آوری تماس ها و جلسات ماهانه ، هفتگی و یا روزانه با مشتریان 8 – ساخت مستند از ارتباط کارشناسان فروش با مشتریان 9 –ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان و کنترل کردن روند ارسال آن ها برای مشتری 10- ایجاد و نصب باکس هایی برای پیشنهادات و انتقادات و شکایات مشتریان 11- امکان ارتباط دائم و بی وقفه با کاربران برای مشتریان 12 – ارائه ی گزارشهای مدیریتی طبق میزان اختیار و مسئولیت هر مدیر. |