×

محصولات

24 years of experience

Since 1994, we have been providing communities and governments worldwide with high-quality civil engineering services.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: مشتریان - ۷۰ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است .   همچنین
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : خدمت به مشتریان به کار می‌رود. - سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم
۳ . ارتباط با مشتریان : های متعدد مشتریان ایجاد کرد. بخش بندی برای هدف گیری میلیون ها مشتری احتمالی لازم است. در بخش بندی، مشتری ها بر اساس گرایشات مختلف خریدشان تقسیم می شوند. از
۴ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : خود با مشتریان را به این پلتفرم‌ها منتقل کرده‌اند. امروزه کمتر شاهد ارتباطات ایمیلی، تلفنی و پیامکی بین کارکنان خود هستیم و جز در موارد نادر، بیشتر این تعاملات بر
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ارتباط با مشتریان (CRM) این تمایز را رقم خواهد زد. بنابراین امروزه تجربه مشتری (CX) از خرید، تأثیر مهمی در خرید مجدد او خواهد داشت و اگر این تجربه برای او خوشایند باشد
۶ . ارتباط با مشتریان CRM : ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM اطلاق می
۷ . طبقه بندی مشتریان در CRM : طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص کنیم و سپس به این
۸ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی
۹ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : از پورتال مشتریان استفاده می کنید و چه نمی کنید، گرفتن بازخورد از مشتری یک بایدِ بزرگ برای حفظ مشتری و کسب رضایت اوست. هر بار با او صحبت می
۱۰ . اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات : برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال ایمیل و پیامک انبوه امکان ایجاد وب فرم و درج در وبسایت و یا ایمیل