۱ . درباره ما : وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است .
همچنین ۲ . ارتباط با مشتریان : های متعدد مشتریان ایجاد کرد. بخش بندی برای هدف گیری میلیون ها مشتری احتمالی لازم است. در بخش بندی، مشتری ها بر اساس گرایشات مختلف خریدشان تقسیم می شوند. از ۳ . یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : خود با مشتریان را به این پلتفرمها منتقل کردهاند. امروزه کمتر شاهد ارتباطات ایمیلی، تلفنی و پیامکی بین کارکنان خود هستیم و جز در موارد نادر، بیشتر این تعاملات بر ۴ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ارتباط با مشتریان (CRM) این تمایز را رقم خواهد زد.
بنابراین امروزه تجربه مشتری (CX) از خرید، تأثیر مهمی در خرید مجدد او خواهد داشت و اگر این تجربه برای او خوشایند باشد ۵ . ارتباط با مشتریان CRM : ارتباط با مشتریان CRM
نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM اطلاق می ۶ . طبقه بندی مشتریان در CRM : طبقه بندی مشتریان در CRM
بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب با مشتری لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص کنیم و سپس به این ۷ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی ۸ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : از پورتال مشتریان استفاده می کنید و چه نمی کنید، گرفتن بازخورد از مشتری یک بایدِ بزرگ برای حفظ مشتری و کسب رضایت اوست. هر بار با او صحبت می ۹ . اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات :
برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تبلیغات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
امکان ارسال ایمیل و پیامک انبوه
امکان ایجاد وب فرم و درج در وبسایت و یا ایمیل ۱۰ . چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش) : همکاران و مشتریان خود را در نظر خواهد گرفت. این تاثیر و واکنش را پیش بینی کنید و رویکرد فروش خود را طبق آن تغییر دهید.
آنچه نباید انجام دهید:
تمرکز بر