×
تبلیبغات

موضوع جستجو: اطلاعات فروش - ۶۲ مورد پیدا شد

۱ . راهنمایی کلیدی برای موفقیت در بازاریابی تلفنی : انجام دهید تمامی اطلاعات فروش را قبل از تماس جمع آوری کنید. تماس برای معرفی خود، دلیلی برای تماس به مشتری احتمالی نیست. «متوجه شده‌ام که به تازگی برنامه‌ریزی منابع سازمانی‌تان را به
۲ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش اول) : نادرست، کمبود اطلاعات فروش یا نداشتن هدف مشخص از تماس مواجه نمی شوید. در ادامه به ۷ گام عملی برای اثربخش تر نمودن بازاریابی تلفنی اشاره می کنیم: (که سه قدم
۳ . چطور بازاریابی تلفنی را اثربخش کنیم؟ (بخش دوم) : خرید دارد اطلاعات مهمی هستند که می‌توانند به بازاریاب‌های تلفنی کمک کند. این اطلاعات را می‌توانید در نرم افزار سی آر ام خود ذخیره نمایید.   آیتم های عملی: – اجازه دهید تا بازاریاب‌ها افرادی
۴ . شش کاربرد نرم افزار CRM : و آنالیز اطلاعات بازاریابی، به راحتی امکان تقسیم بندی و هدف گذاری مشتریان فراهم می شود. و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و سپس در
۵ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : استفاده از اطلاعات بدست آمده از CRM کمپینی هدفمند بر پایه مشخصه های متعدد مشتریان ایجاد کرد. بخش بندی برای هدف گیری میلیون ها مشتری احتمالی لازم است. در بخش
۶ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : همیشه به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت. خدمات پروژه برای کسب و کارهای مبتنی بر پروژه، این ماژول می‌تواند بهره‌وری را بهبود بخشد. با استفاده از ابزاری برای برنامه‌ریزی پروژه،
۷ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : و جمع‌آوری اطلاعات سرنخ‌ها و مشتریان موجود •   برنامه‌ریزی تماس با سرنخ‌ها و مشتریان •   کمک به پشتیبانی جهت پاسخگویی به مراکز تماس •   مدیریت کمپین‌های بازاریابی •   مدیریت خدمات پس از فروش کارهای قابل
۸ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ارائه این اطلاعات به شرکتی که باید آن را در اختیار داشته باشید تلف می‌کنید بلکه این احساس به شما دست خواهد داد که خیلی هم اهمیت ندارید زیرا به
۹ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : برای جمع‌آوری اطلاعات عمیق‌تر مشتری درباره موضوعات مرتبط با  CRM •   شناسایی فرآیندهای اصلی و عوامل تأثیرگذار بر رفتار مشتری، مانند خرید مجدد و وفاداری به برند •   ارزیابی برنامه‌های CRM، تعاملات
۱۰ . معنی CRM چیست ؟ : مرور فناوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت توسعه یافتند و شرکت‌ها خود را در مواجهه با خیل عظیم داده‌های مشتریان می‌دیدند. بحران ناشی از خلاء یک سیستم جامع برای مدیریت