ویژگیهای مشترک اصلی نرم افزار مدیریت فروش
نرم افزار مدیریت فروش کارهای زیادی را میتواند انجام دهد؛ اما اینکه در رسیدن به اهدافتان چقدر به شما کمک میکند، به برنامهها، ویژگیهای خاص و مطابقت آنها با روند کار و اهداف سازمان شما برمیگردد. در اینجا لیستی از ویژگیهای رایج وجود دارد که در نرم افزار مدیریت فروش باید به دنبال آن باشید:
مدیریت قیف فروش
مشاهده سرنخهای تازه و مدیریت اولین تماسهای ورودی تا فروشندگان و مدیران بتوانند سرنخها را بر اساس متغیرهای مختلف گروهبندی کنند.
ویرایش قیف فروش
فراهمسازی امکان تقسیمبندی محصولات خاص برای هر گروه از سرنخها و تقسیم جریان کار برای هر دسته
مدیریت چرخه
مدیریت چرخههای خریدوفروش برای مشتری، این ویژگی بهویژه برای کسبوکارهایی که محصولات اشتراکی و دورههای آموزشی و مواردی از این قبیل میفروشند یا محصولاتی که خدمات پس از فروش لازم دارند اهمیت دارد.
قابلیت تجزیهوتحلیل و گزارش دهی
استفاده از تجزیهوتحلیلهای سیستم با هدف شناسایی بهترین اقدامات بعدی در طی مراحل فرآیندهای فروش که به افزایش تعامل خریدار و بهبود نتایج فروش کمک میکند.
داشبورد جامع
وجود یک داشبورد جامع که یک رابط گرافیکی برای کارکنان فروش و مدیران فراهم میکند تا معاملات بسته و باز، حجم مراحل مختلف قیف فروش و KPI ها و مقادیر سفارشی را نشان دهد.
امکان اتصال به وبسایت
ادغام با وبسایت شرکت تا چشماندازی آنلاین از سرنخها و فرصتها برای پیشبینی آینده فراهم شود.
همکاری
ابزارهای برای سازماندهی مسئولیتها در محیطهای فروش تا چندین عضو تیم در معاملات مشابه با هم کار کنند و از گامهای اضافی جلوگیری شود.
|