۱ . درباره ما : CRM فرادید با سالها تجربه در ارائه خدمات it و برنامه نویسی تحت وب، از سال 1385 پا به عرصه ظهور گذاشت و با تکیه بر دانش فنی ۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته میشود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیتهای کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان میدهد و میکوشد ۳ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد.
سیستم CRM چه حوزههایی را پوشش میدهد؟
میتوان این طور ادعا نمود که سیستمهای CRM تقریبا ۴ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM :
مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز ۵ . یکپارچه کردن Voip با نرم افزار CRM : و افزایش رضایت مشتریان با CRM همگام سازی میشود. مرکز تماس سامان به همین منظور بر پایه ویپ و بر اساس آخرین تکنولوژیهای نرم افزاری طراحی و تولید شده است. این سامانه ۶ . اندازه گیری رضایت مشتری آشنا شوید! : چیست؟
اندازه گیری رضایت مشتری یا همان CSM (Customer Satisfaction Measurement) یکی از مهمترین مفاهیم کاربردی در دنیای تجارت است که اگر صاحب یا مدیر یک کسبوکار هستید، بهتر است هر ۷ . هر آنچه که باید درباره اجایل در مدیریت پروژه بدانید :
وقتی نوبت به اجرای پروژهها میرسد، حتما نیاز به یک روش مناسب مدیریت پروژه خواهید داشت. روشهای زیادی برای این کار وجود دارد که هنگام تحقیق درباره یک ۸ . نظرسنجی در CRM : در نهایت رضایت مشتریان را افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است که در رضایت مشتریان تاثیر دارد. چرا که نظرسنجی باید کوتاه و مختصر ۹ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : دهی و رضایت مشتری می تواند یکی از عوامل کلیدی در درآمد زایی باشد.
ابزار هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده ۱۰ . شش کاربرد نرم افزار CRM : باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با