×
تبلیبغات

موضوع جستجو: ارتباط با مشتری - ۹۰ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : نرم افزار ارتباط با مشتریان، CRM (Customer Relationship) می باشد که با الگو های مورد نیاز جامعه کاری ایران، بومی سازی وبرنامه نویس شده است و قابلیت های منحصر بفردی را داراست .   شرکت
۲ . CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان
۳ . افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : یافت. 4. مدیریت ارتباط با مشتری های احتمالی از طریق CRM می توان ارتباط با مشتری های احتمالی را نظارت و در پلتفورمی یکپارچه دسته بندی کرد. استفاده از فرآیند های
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان، در ابتدا
۵ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : با سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خود می‌نماید. همان طور که در سطور قبل بدان اشاره شد، این سطح از یکپارچگی و ارتباط دو طرفه مزایای زیادی را فراهم خواهد ساخت. یکپارچگی
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : فروش در ارتباط بوده‌اند. با گذشت زمان، CRM دامنه خود را گسترش داده و به حوزه‌های بازاریابی و خدمات پس از فروش نیز تسری پیدا کرده است که در ادامه به چند
۷ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور در دنیای رقابتی امروز
۸ . افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM : افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM
۹ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص
۱۰ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان