×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مهارت های ارتباطی - ۵ مورد پیدا شد

۱ . مهارت های پرسنل در ارتباط با مشتری : مسلما مهارت یک برنامه نویس برای یک کارشناس فروش ضرورتی ندارد.مجموعه مهارتهای پرسنلی که در خط مقدم فعالیت دارند با یک کارشناس فروش متفاوت خواهد بود. پرسنل خط مقدم چه
۲ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : هستند، از مهارت و آموزش لازم برای تهیه گزارش‌های دقیق و درست در مورد مشتریان برخوردارند. مهارت‌ها و توانایی‌های یک تحلیلگر CRM اگر به دنبال موقعیت شغلی یک تحلیلگر مدیریت ارتباط با
۳ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : بالقوه یک مهارت ضروری در امر فروش است. اما استفاده از ایمیل به دفعات زیاد به منظور پیگیری خیلی پسندیده نیست و البته استفاده از عبارات و جملات قدیمی و کلیشه‌ای
۴ . تفاوت کوچینگ و منتورینگ چیست؟ : کوچینگ… کوچینگ یک مهارت است؛ مهارت مربیگری. یک کوچ کسب‌وکار که تجربۀ بالایی داشته باشد می‌تواند هرکسی را در هر بیزنسی راهنمایی کند. پس یک کوچ یا مربی، نیازی به تجربه یا
۵ . 5 مزیت کوچینگ شخصی : است. این مهارت برای پیشرفت شخصی و شغلی بسیار ضروری است. بعد از رسیدن به این قابلیت، افراد می‌توانند آنچه که می‌خواهند و آنچه برای رسیدن به خواسته‌هایشان در اختیار