×
تبلیبغات

موضوع جستجو: CRM ابری - ۸ مورد پیدا شد

۱ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به وقت و
۲ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : کاربرد CRM در کسب و کارهای تولیدی : به راحتی میتوانید افرادی که نیازمند محصولات شما هستند را در شهرهای مختلف ایران از طریق روش های بازاریابی شناسایی و در
۳ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : نرم افزارهای CRM ابری برای انجام دورکاری فراهم می‌آورند را ذکر نماییم. اما پیش از آن خیلی کوتاه ۲ مفهوم را مرور کنیم.   مزایای CRM ابری برای انجام دورکاری   دسترسی به اطلاعات
۴ . نرم افزار CRM : با نرم افزار CRM ابری و یکپارچه کردن آن‌ها امری بسیار حائز اهمیت و تسهیل دهنده در مدیریت امور سازمان می باشد. در صورت لینک نرم افزار سی آر ام با سامانه مرکز
۵ . SaaS به چه معناست؟ : در این مدل، یک فروشنده نرم‌افزار مستقل (ISV)  ممکن است با یک ارائه‌دهنده ابر شخص ثالث برای میزبانی برنامه یا با شرکت‌های بزرگ‌تر مانند مایکروسافت قرارداد ببندد. ارائه‌دهنده
۶ . نرم افزار CRM باید بدانید! : نرم افزار CRM که مناسب کسب و کارتان باشد چه نکاتی را باید توجه کرد؟ همانطور که می دانید نرم افزار CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری جدید و قبلی و مدیریت روابط
۷ . سی آر ام ابری چیست | معرفی بهترین نرم‌ افزارهای سی آر ام ابری : کنند. سیستم‌های CRM سیستم‌هایی هستند که بخش زیادی از کارهای فنی، اداری و سازمانی را از دست نیروی کار خارج کرده و آن‌ها را به‌صورت اتوماتیک انجام می‌دهند تا همه‌چیز
۸ . CRM عملیاتی چیست؟ نگاهی به 5 CRM عملیاتی موفق : CRM عملیاتی؛ در کنار ساختارهای تحلیل و جذب همکاری CRM تحلیلی کاملاً حول محور پردازش و استخراج اطلاعات از داده‌ها خام توسعه یافته است. CRM مبتنی بر همکاری و