مشتریان خود را سازماندهی کنید
در مرحله بعدی باید بدانید افرادی که از طریق رسانه ها و کمپین های تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا میشوند علاقمند به چه موضوعاتی هستند و با پاسخ دهی به سوالات در ذهن مشتریان میتوان عیب کار را نسبت به رقبا به دست آورد به عنوان مثال :
• قیمت محصولات شما پایین است یا بالا ؟
• خدمات ارسال و ارائه خدمات شما نسبت به رقبا چه مزیتی دارد ؟
• نحوه و شرایط استفاده از خدمات و دریافت محصولات شما به چه صورت است؟
• پشتیبانی و ضمانت محصولات و خدمات شما به چه صورت است ؟
• تعریف خدمات پس از فروش در شرکت و تیم شما به چه صورت است ؟
• مشتریان شما از چه نوع رسانه تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا شده اند ؟ ( در مدیریت رسانه های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی مهم است ؟ )
• مشتریان شما چه نیازهایی دارند و چرا شما را انتخاب کرده اند ؟
استفاده از این نوع سرنخ های فروش در سازمان می تواند شما را با ذهنیت مشتریان آشناتر نماید. مدیریت این نوع سرنخ ها در سازمان و شرکت شما میتواند نوید این را به مدیریت کسب و کار بدهد که سیاست های مالی و سیاست خدمات و محصولات خود را به چه نحوی تغییر دهند ، کدام فرصت سرمایه گذاری و تبلیغاتی را بیش از بیش در نظر بگیرند، چه خدماتی در هنگام خرید پسا خرید میتوان به مشتریان ارائه داد و مزیت کسب کار فعلی را به کسب و کار رقبا به مشتریان شناساند.
موفقیت در این امر می تواند مشتریان معلق را به مشتریان قطعی و مشتریان ثابت و همیشگی تبدیل نماید.
همواره استفاده از تکنیک ها و روش های سنتی در کسب و کار نمی تواند موفقیت در فروش را در پی داشته باشد استفاده از ابزارهای مدیریتی و سازمانی میتواند مسیر فروش را برای شما هموارتر کند، شاید تمامی سوالات و روش های فوق از مواردی باشند که در گذشته از آن ها در سازمان خود استفاده می کردید ولی فراموش نکنید که عصر امروز عصر استفاده از ابزارهای کاربردی است.
نرم افزار های مدیریت سازمان و فروش چه کمکی به شما می نماید ؟
مدیریت روند ها و گردش و چرخش کار سازمانی شما با استفاده از نرم افزار های مدیریت و افزایش فروش بهین تک گستر همواره میتواند به عنوان یک مشاور در کنار کسب و کار شما باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه [نرم افزار CRM چیست ؟] مراجعه نمایید.
شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مثل یک پرسنل وظیفه شناس کارهایی که برای شما زمان گیر است را به وی محول کنید تا این نرم افزار با گزارشاتی که در اختیار شما میگذارد و مدیریتی که بر بخش های بازاریابی و فروش و پشتیبانی شما دارد بهترین عملکرد را برای سازمان شما رقم بزند.
استفاده از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر میتواند کلیه نیازهای مشتریان شما را از نظر سازمانی مدیریت نماید . این نرم افزار در زمان فعالیت روزانه پرسنل شما در سازمان نیز تاثیرگذار است زیرا افراد به جای استفاده از روش های سنتی و وقت گیر گذشته مواردی که برای همه مشتریان و سرنخ های آنها اتفاق می افتد را با چند کلیک تکمیل نمایند.
گزارشات حاکی از آن است که استفاده از نرم افزارهای کاربردی مدیریت سازمانی و فروش می تواند درصد های فروش شما را تا درصدهای زیر افزایش دهد و برای سازمان شما مفید باشد.
• افزایش فروش سازمان تا 45 درصد
• بازاریابی هدفمند را تا 55 درصد افزایش می دهد.
• سرمایه گذاری درست و سرنخ های فروش را تا 30 درصد افزایش می دهد.
• در زمان پرسنل به صورت روزانه تا 90 دقیقه در روز صرفه جویی می نماید.
• مدیریت انبارداری و خرید های شرکتی را تا 60 درصد بهبود می بخشد.
• سود سازمانی را تا 30 درصد نسبت به حالت سنتی افزایش می دهد.
• بخش مشتری مداری و باشگاه مشتریان را تا 67 درصد افزایش می دهد و همین امر در بخش فروش و تمایل مشتریان ثابت به استفاده مجدد از سرویس های گذشته کسب و کار را تا 35 درصد افزایش می دهد.
|