×

محصولات

24 years of experience

Since 1994, we have been providing communities and governments worldwide with high-quality civil engineering services.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: خرید نرم افزار CRM - ۳۷ مورد پیدا شد

۱ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : به دنبال خرید نرم افزار CRM متناسب با نیازمندی‌هایتان باشید. امیدواریم که پاسخ‌گویی به سؤالاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، دید بهتری نسبت به فرآیند انتخاب سیستم مدیریت
۲ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به
۳ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی
۴ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : ساختار کلی Dynamics 365 به کاربران امکان می‌دهد که از بهره‌وری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصت‌ها و روابط با مشتری عمیق‌تری
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : نیاز دارید. خرید محصول خود را هم ثبت کرده‌اید. وقتی با خط پشتیبانی شرکت تماس می‌گیرید، کارمند آن بخش شما را نمی‌شناسد، حتی نمی‌داند چه چیزهایی را خریداری کرده‌اید یا
۶ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : هم‌بستگی سابقه خرید با قرار گرفتن در لیست‌های بازاریابی کمپین‌های جدید، ساخت گزارشات کاربردی برای همکاران و مشاوره در مورد ارتباط با مشتری. این موقعیت شغلی به فردی نیاز دارد
۷ . معنی CRM چیست ؟ : بخش های خرید سازمانی و دسترسی سریع به مشتریان سازمان دهی اطلاعات مشتریان و اسناد مربوطه به هر فرد و شرکت تسریع در بخش مشتری مداری و باشگاه مشتریان پشتیبانی سریع مشتریان و
۸ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز
۹ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : از ما خرید نکند  از رقیب ما خواهد خرید . برنامه و استراتژی ما  برای این قضیه چه خواهد بود؟ اکثر ما  زمانی که محصول خود را فروختیم کار را
۱۰ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : در هنگام خرید پسا خرید میتوان به مشتریان ارائه داد و مزیت کسب کار فعلی را به کسب و کار رقبا به مشتریان شناساند. موفقیت در این امر می تواند مشتریان