آیا ممکن است از تجربه مشتری درآمد کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که نه تنها ممکن است، بلکه این تنها راه پایدار کسب درآمد است!
تجربه مشتری چیست؟ تجربه مشتری چقدر مهم است؟ تمام فرآیندهایی که می سازید، استراتژی ها، تلاش برای ارائه بهترین کیفیت، قیمت گذاری رقابتی، آموزش نیروها برای ارتباط با مشتری، و استفاده از ابزارهایی مانند نرم افزار CRM پارس ویتایگر در راستای بهبود ارتباط با مشتری ها، همگی در راستای خلق تجربه مشتری مثبت هستند. چطور تجربه مشتری مثبت بسازیم؟ نیروهای خود را راضی نگاه دارید اگر این حس منفی باشد، به هیچ عنوان پایه قوی برای ساخت تجربه مشتری مثبت نخواهید داشت. از انتظار مشتری فراتر ظاهر شوید
|
اگر انتظار مشتری بیش از حد است، او را آموزش دهید اگر همه چیز به طور واضح توضیح داده شده و قصور از جانب شما نیست، پس مشتری پرتوقع است. در برخورد با مشتری پرتوقع، با رعایت تمام نکات روانشناسی فروش، با او صحبت کنید و حیطه خدمات و سطح معقول انتظارات را برای او شرح دهید. راحتی مشتری اصل اساسی ست وب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید تا مشتری بتواند اطلاعات مورد نظر را بخواند. در مشتری احساس تعلق ایجاد کنید به صورت کلی، به او نشان دهید که او را “از خودتان می دانید”، تا مزیت رقابتی غیرقابل انکاری ایجاد کنید که شکست آن بسیار دشوار است. هیچ چیز را فراموش نکنید اما چطور می توانید تمام این اطلاعات را درباره تمام مشتریان به یاد داشته باشید؟ یادآور های تقویم ها، ابزارها و نرم افزارهای مدیریت، ابزارهای خودکارسازی کارها و فرآیندها، سیستم های تلفنی مانند ویپ، و نرم افزارهای اتوماسیون تا حدی با همین منظور ساخته شده اند. نرم افزار CRM همه این ابزارهای را به همراه قابلیت ایجاد فرآیندهای خودکار دیگر در اختیار شما قرار می دهد. تشکر کنید درخواست کنید کسب درآمد، بدون تجربه مشتری مثبت؟ |
آیا ممکن است از تجربه مشتری درآمد کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که نه تنها ممکن است، بلکه این تنها راه پایدار کسب درآمد است!
تجربه مشتری چیست؟ تجربه مشتری چقدر مهم است؟ تمام فرآیندهایی که می سازید، استراتژی ها، تلاش برای ارائه بهترین کیفیت، قیمت گذاری رقابتی، آموزش نیروها برای ارتباط با مشتری، و استفاده از ابزارهایی مانند نرم افزار CRM پارس ویتایگر در راستای بهبود ارتباط با مشتری ها، همگی در راستای خلق تجربه مشتری مثبت هستند. چطور تجربه مشتری مثبت بسازیم؟ نیروهای خود را راضی نگاه دارید اگر این حس منفی باشد، به هیچ عنوان پایه قوی برای ساخت تجربه مشتری مثبت نخواهید داشت. از انتظار مشتری فراتر ظاهر شوید
|
اگر انتظار مشتری بیش از حد است، او را آموزش دهید اگر همه چیز به طور واضح توضیح داده شده و قصور از جانب شما نیست، پس مشتری پرتوقع است. در برخورد با مشتری پرتوقع، با رعایت تمام نکات روانشناسی فروش، با او صحبت کنید و حیطه خدمات و سطح معقول انتظارات را برای او شرح دهید. راحتی مشتری اصل اساسی ست وب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید تا مشتری بتواند اطلاعات مورد نظر را بخواند. در مشتری احساس تعلق ایجاد کنید به صورت کلی، به او نشان دهید که او را “از خودتان می دانید”، تا مزیت رقابتی غیرقابل انکاری ایجاد کنید که شکست آن بسیار دشوار است. هیچ چیز را فراموش نکنید اما چطور می توانید تمام این اطلاعات را درباره تمام مشتریان به یاد داشته باشید؟ یادآور های تقویم ها، ابزارها و نرم افزارهای مدیریت، ابزارهای خودکارسازی کارها و فرآیندها، سیستم های تلفنی مانند ویپ، و نرم افزارهای اتوماسیون تا حدی با همین منظور ساخته شده اند. نرم افزار CRM همه این ابزارهای را به همراه قابلیت ایجاد فرآیندهای خودکار دیگر در اختیار شما قرار می دهد. تشکر کنید درخواست کنید کسب درآمد، بدون تجربه مشتری مثبت؟ |