×

موضوع جستجو: فرایند کسب و کار - ۱۸ مورد پیدا شد

۱ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : تا در فرایند تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند و نظراتشان را بیان نمایند که احتمالا شامل بخش خدمات مشتری، مرکز تماس، تیم فروش و بخش بازاریابی خواهد بود. فهرست نیازمندی‌های خود را
۲ . نقشه نوآوری مشتری مدار چیست؟ : تهیه نقشه فرایند تفاوت دارد، زیرا هدف نقشه کار این است که مشخص کند مشتریان در هر گام برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنند، نه این که در حال
۳ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : نمایند و ادامه فرایند پیگیری شکایت ثبت شده را در همین پلتفرم داشته باشند. این راهکار به واسطه یکپارچگی با بات های پیام رسان بله امکان ثبت، رهگیری و دریافت پاسخ شکایت را
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : شده و فرایند تبدیل آن‌ها به مشتری دنبال می‌شود. این سرنخ‌ها می‌توانند تعاریف مختلفی داشته باشند از جمله سرنخ‌هایی که علاقه‌مند به خرید محصول یا خدمات شده‌اند یا در گذشته
۵ . معنی CRM چیست ؟ : تعریف CRM به زبان ساده CRM به نرم افزاری گفته می شود که کلیه مراحل بازایابی ، فروش و پشتیبانی را در بر می گیرد. این نرم افزار در
۶ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود
۷ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش : قدم در فرایند فروش است. نرم افزار CRM توانایی ضبط سرنخ ها و صرفه جویی در زمان ورود اطلاعات کاربرانی که از وب سایت بازدید می کنند، فرم ارسال می
۸ . سرنخ فروش چیست؟ : شاید خود فرایند پیدا کردن سرنخ راحت تر از پیش باشد، اما به دلیل رقابت بسیار فشرده در فضای آنلاین، پیدا کردن سرنخ هایی که منجر به فروش بالاتر باشد
۹ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی
۱۰ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : فرانسیس باتل که فردی شناخته‌شده در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده