۱ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پس از فروش کلیه اطلاعات مربوط به خرید را در دسترس دارد و با شما مانند یک مشتری با ارزش رفتار میکند. با وجود اشکال در محصول فروخته شده، این ۲ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : پس از فروش در شرکت و تیم شما به چه صورت است ؟
• مشتریان شما از چه نوع رسانه تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا شده اند ؟ ( در مدیریت ۳ . چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش) : و رویکرد فروش خود را طبق آن تغییر دهید.
آنچه نباید انجام دهید:
تمرکز بر قیمت و کیفیت – هیچ یک از این ها دلایل خرید مشتری شما نیستند، پس از آنها ۴ .فروش خلاقانه : تر برای فروش انتخاب کنید، روی این چهار حوزه تمرکز کنید تا به ۱۰ درصد برتر در زمینه ی درآمد در حوزه کاری خود بپیوندید:
تخصص – تعیین کنید که محصول ۵ . نهایی کردن فروش : در برابر فروش وجود دارد:
رویکرد فروش نزدیک – این رویکرد باعث می شود سرنخ با تصمیم گیری پس از ارائه شما موافقت کند. به جای این که اجازه دهید سرنختان ۶ . وبینار مارکتینگ فروش بیشتری داشته باشیم؟ : مارکتینگ بر فروش را بیان میکنیم.
امکان اثبات تخصص
وبینار، درست مانند سمینار، این فرصت را برای شما فراهم میکند که بتوانید در یک قالب رسمی، برنامهریزیشده و در زمان کافی، تخصص ۷ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : زمینه ابتکارات فروش و خدمات به مشتری، با یک شرکت یا شرکت مشاوره همکاری میکند. گرچه این فرد ممکن است به طور معمول در یک دفتر کار کند، اما احتمالا ۸ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : کاری، از فروش و عملیات گرفته تا حسابداری و منابع انسانی میباشد (برخی از این امکانات صرفا در نسخه آنلاین در اختیار خواهد بود). بسته به نیازهای منحصر به فرد ۹ . قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : بخشهای بازاریابی، فروش و خدمات سازمانها را پوشش خواهد داد.
برنامهریزی منابع سازمانی (ERP): فناوری مورد استفاده برای مدیریت فرایندهای بک آفیس سازمان که میتواند شامل زیربخشهای انبارداری، حسابداری، حقوق و ۱۰ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز به ۵