استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیمهای فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرمافزار CRM موبایل برای تضمین بهرهوری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
CRM موبایل یک تجربه کامل از CRM را در گوشیهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای مجهز به اینترنت ارائه میدهد و تیمهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری را قادر میسازد حتی در حال حرکت و خارج از محیط اداری هم به داده ها دسترسی داشته باشند، فرصتها را مدیریت و با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
CRM تلفن همراه برای ارتباط و هماهنگی تیمها از طریق تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای تلفن همراه بسیار مهم است تا در هر کجایی که هستند به اطلاعات کلیدی دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.
مهاجرت انبوه کاربران اینترنت از دسکتاپ به دستگاههای تلفن همراه به این معنی است که اکنون انتظار دارند اطلاعات لحظهای مورد نیازشان در هر زمان و از هر مکانی در دسترس باشد.
نسبت ترافیک اینترنت جهانی دستگاههای تلفن همراه از 0.7 درصد در سال 2009 به 52.99 درصد در سال 2017 رسیده است و این اعداد همچنان در حال رشد هستند و CRM باید خودش را با این رشد، تطبیق دهد.
سیستم CRM تلفن همراه به کاربران اجازه میدهد بدون توجه به جایی که هستند به دادههای مهم کسبوکار خود دسترسی داشته باشند و در واقع کسبوکارشان را در جیب خود حمل کنند!
کارمندان دیگر به میزکار خود در ادارهها وابسته نیستند و مدام در حال حرکت و سفر هستند. مثلا اعضای تیم فروش بین دفاتر شرکتهای مختلف واقع در مکانهای متفاوت در حال جابهجایی هستند تا با مشتریان احتمالی ملاقات کنند و بنابراین حتی زمانی که در شرکت نیستند هم نیاز دارند تا به برنامهها و سفارشهای کاری دسترسی داشته باشند.
حتی مشاغلی هم که تا چندین سال گذشته وابسته به حضور کارمندان در محل شرکت بودند، امروزه با داشتن گزینه کار کردن به صورت ریموت و از راه دور، کارایی خود را افزایش داده و مولدتر شدهاند.
تحقیقات نشان داده است در شرکتهایی که از دستگاههای تلفن همراه برای مقاصد مرتبط با کار استفاده میشود، کارکنان نسبت به ساعت کاری سالیانهای که دارند، حدود 240 ساعت، زمان اضافه میآورند زیرا دستگاههای هوشمند سیار به کاربران اجازه میدهند از هر جایی که هستند به بهترین شکل کار خود را انجام دهند و کارایی و بهرهوری بیشتری داشته باشند.
فراتر از مزایای آشکاری که CRM موبایل برای کارمندان دارد، مشتریان هم از در دسترس بودن CRM تلفن همراه برای سازمان شما سود میبرند.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی موبایل این اطمینان را به وجود می آورد که مشتریان شما از بهترین سرویس موجود در حال حاضر بهرهمند میشوند. کاربران به اطلاعات ضروری و بهروزرسانیهای مختلف در لحظه دسترسی دارند و این به معنای آن است که تمام شرایط لازم را در اختیار دارند تا اطلاعات موثقی را به سرعت در اختیار کاربران قرار بدهند.
حتی کسانی که مستقیماً با مشتریان کار نمیکنند میتوانند از CRM تلفن همراه برای مدیریت برنامهها، تجزیه و تحلیل دادهها، تولید گزارشها و سازماندهی فایلهای مهم در یک مکان امن استفاده کنند.
CRM موبایل بهروزرسانیهای لحظهای و بینشهای ارزشمندی را بهطور شبانهروزی در دسترس کسبوکارها قرار میدهد و تضمین میکند که مشتریان آنها همیشه بهترین خدمات ممکن را دریافت میکنند.
استفاده از تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و تیمهای فروش در سراسر جهان همواره در خارج از محیط اداری شرکت در حال ملاقات و جلسه با مشتریان بالقوه هستند. به همین دلیل استفاده از نرمافزار CRM موبایل برای تضمین بهرهوری، عملکرد و کیفیت بیشتر، لازم است
CRM موبایل یک تجربه کامل از CRM را در گوشیهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای مجهز به اینترنت ارائه میدهد و تیمهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری را قادر میسازد حتی در حال حرکت و خارج از محیط اداری هم به داده ها دسترسی داشته باشند، فرصتها را مدیریت و با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
CRM تلفن همراه برای ارتباط و هماهنگی تیمها از طریق تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای تلفن همراه بسیار مهم است تا در هر کجایی که هستند به اطلاعات کلیدی دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.
مهاجرت انبوه کاربران اینترنت از دسکتاپ به دستگاههای تلفن همراه به این معنی است که اکنون انتظار دارند اطلاعات لحظهای مورد نیازشان در هر زمان و از هر مکانی در دسترس باشد.
نسبت ترافیک اینترنت جهانی دستگاههای تلفن همراه از 0.7 درصد در سال 2009 به 52.99 درصد در سال 2017 رسیده است و این اعداد همچنان در حال رشد هستند و CRM باید خودش را با این رشد، تطبیق دهد.
سیستم CRM تلفن همراه به کاربران اجازه میدهد بدون توجه به جایی که هستند به دادههای مهم کسبوکار خود دسترسی داشته باشند و در واقع کسبوکارشان را در جیب خود حمل کنند!
کارمندان دیگر به میزکار خود در ادارهها وابسته نیستند و مدام در حال حرکت و سفر هستند. مثلا اعضای تیم فروش بین دفاتر شرکتهای مختلف واقع در مکانهای متفاوت در حال جابهجایی هستند تا با مشتریان احتمالی ملاقات کنند و بنابراین حتی زمانی که در شرکت نیستند هم نیاز دارند تا به برنامهها و سفارشهای کاری دسترسی داشته باشند.
حتی مشاغلی هم که تا چندین سال گذشته وابسته به حضور کارمندان در محل شرکت بودند، امروزه با داشتن گزینه کار کردن به صورت ریموت و از راه دور، کارایی خود را افزایش داده و مولدتر شدهاند.
تحقیقات نشان داده است در شرکتهایی که از دستگاههای تلفن همراه برای مقاصد مرتبط با کار استفاده میشود، کارکنان نسبت به ساعت کاری سالیانهای که دارند، حدود 240 ساعت، زمان اضافه میآورند زیرا دستگاههای هوشمند سیار به کاربران اجازه میدهند از هر جایی که هستند به بهترین شکل کار خود را انجام دهند و کارایی و بهرهوری بیشتری داشته باشند.
فراتر از مزایای آشکاری که CRM موبایل برای کارمندان دارد، مشتریان هم از در دسترس بودن CRM تلفن همراه برای سازمان شما سود میبرند.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی موبایل این اطمینان را به وجود می آورد که مشتریان شما از بهترین سرویس موجود در حال حاضر بهرهمند میشوند. کاربران به اطلاعات ضروری و بهروزرسانیهای مختلف در لحظه دسترسی دارند و این به معنای آن است که تمام شرایط لازم را در اختیار دارند تا اطلاعات موثقی را به سرعت در اختیار کاربران قرار بدهند.
حتی کسانی که مستقیماً با مشتریان کار نمیکنند میتوانند از CRM تلفن همراه برای مدیریت برنامهها، تجزیه و تحلیل دادهها، تولید گزارشها و سازماندهی فایلهای مهم در یک مکان امن استفاده کنند.
CRM موبایل بهروزرسانیهای لحظهای و بینشهای ارزشمندی را بهطور شبانهروزی در دسترس کسبوکارها قرار میدهد و تضمین میکند که مشتریان آنها همیشه بهترین خدمات ممکن را دریافت میکنند.