×

موضوع جستجو: تعریف CRM چیست؟ - ۷ مورد پیدا شد

۱ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام ارائه کرد. حتی تکلیف CRM در این
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : محور آن تعریف می‌شود. بهبود جذب و نگهداری مشتری با ارائه تجربیاتی که منجر به بازگشت مشتریان شود در همین راستا قرار دارد. CRM به عنوان یک استراتژی و یک
۳ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : در مورد تعریف Customer Relationship Management، یا همان مدیریت ارتباط با مشتری  اتفاق ‌نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات، مدیریت ارتباط با مشتری را
۴ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ : شوید. این یک تعریف ساده است. اما در مورد چه گردش کارهایی صحبت می کنیم؟ در اینجا لیستی از کارهایی که با وجود نرم افزار بازاریابی بهتر می توانید انجام دهید
۵ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : طبق افراد تعریف نکنید. سمَت سازمانی را تعریف کنید و سپس به دنبال افرادی شایسته برای پر کردن آن نقش بگردید. حقیقت این است که پیدا کردن نیروی مناسب ممکن است
۶ . اتوماسیون بازاریابی و فروش : به شکلی تعریف می‌کنند که پاسخ آن، محصول خودشان باشد. با وجود این توضیح، شاید بتوان دو نوع تعریف برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کرد. تعریف اول کمی کلی‌تر (و طبیعتاً مبهم‌تر) است: هر
۷ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : ین اصطلاحات معمولا با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اما اگرچه شبیه به هم باشند کاملا متفاوت از هم هستند. قبل از این که به تفاوت این اصطلاحات بپردازیم