مارکتینگ و بازاریابی، در قالبها و اشکال گوناگون جریان دارد. یکی از این قالبها و شیوهها، فعالیت در خط مقدم و مواجه با اشخاصی است که تابحال هرگز کاری با تجارت خاصی نداشته و در زمینه مورد نظر، عملاً تجربه قبلی ندارد.
ممکن است در بخش پاسخگوییهای مربوط به خدمات مشتریان تا حد زیادی کند عمل کرده و حتی برای برقراری یک تماس، مدت زمان زیادی شما را معطل نگه دارد. همچنین کیفیت پشتیبانی فنی این (CRM) بازاریابی، چنگی به دل نمیزند.
این (CRM) بازاریابی، میتواند به صورت درونی، گزارشهایی خوبی در اختیار شما قرار دهد اما هیچ قابلیت یا امکاناتی برای خارج ساختن یا در اصطلاح اکسپورت(Export) گزارشها ندارد. پشتیبانی مشتریان قابل قبول است اما ارائه یک پاسخ درست و متناسب، میتواند طول بکشد!
رابط کاربری آن خوشساخت است اما تا حدی بهمریخته و پیچیده است؛ میشد با یک فیسلیفت و اصلاح کوچک، اثربخشی آن را افزایش داد. قابلیتهای شخصیسازی این پلتفرم بد نیست اما بسیار زمانبر است و یادگیری پروسههای آن هم به خودی خود، وقتگیر است. در مورد ساختار قیمتگذاری هم، بیشتر به مشتریان سطح بالا توجه شده و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار گرفته است.
وارد کردن داده به ناتشل، ممکن است منجر به ایجاد لیدهای تکراری شده و همین شلختگی و ناکارآمدی دادهها را به همراه داشته باشد؛ مخصوصاً اگر نسبت به دادههای تکراری و لیدهای نامناسب، شناخت مناسبی نداشته باشید. قابلیتهای اتوماسیون و خودکارسازی آن نیز در برخی مواقع عملکرد جالبی ندارند و حتی با سایر پلتفرمها، به درستی ادغام و همگامسازی نمیشوند.
برخی از بخشهای این (CRM) بازاریابی، میتوانند کند و دستوپاگیر ظاهر شوند. به طور مثال همگامسازی دوسویه با تقویم گوگل یا همان (Google Calendar) یکی از همین قابلیتهاست؛ این قابلیت با عملکردی کند و نامطلوب، گاهاً برای اعضای تیم و کاربران، رسد اتفاقات و رخدادها را سخت میکند. فیلدهای شخصیسازیشده برای تشریح وضعیت و توضیح مخاطبین محدود به 25 عدد شده است. همچنین رابط کاربری آن شاید در انجام کار مدنظر موفق باشد اما به نظر میرسد تا حدی قدیمی و عقبافتاده است. این میتواند عجین شدن تیم شما با این (CRM) بازاریابی را، کمی زمانبر کند.
مارکتینگ و بازاریابی، در قالبها و اشکال گوناگون جریان دارد. یکی از این قالبها و شیوهها، فعالیت در خط مقدم و مواجه با اشخاصی است که تابحال هرگز کاری با تجارت خاصی نداشته و در زمینه مورد نظر، عملاً تجربه قبلی ندارد.
ممکن است در بخش پاسخگوییهای مربوط به خدمات مشتریان تا حد زیادی کند عمل کرده و حتی برای برقراری یک تماس، مدت زمان زیادی شما را معطل نگه دارد. همچنین کیفیت پشتیبانی فنی این (CRM) بازاریابی، چنگی به دل نمیزند.
این (CRM) بازاریابی، میتواند به صورت درونی، گزارشهایی خوبی در اختیار شما قرار دهد اما هیچ قابلیت یا امکاناتی برای خارج ساختن یا در اصطلاح اکسپورت(Export) گزارشها ندارد. پشتیبانی مشتریان قابل قبول است اما ارائه یک پاسخ درست و متناسب، میتواند طول بکشد!
رابط کاربری آن خوشساخت است اما تا حدی بهمریخته و پیچیده است؛ میشد با یک فیسلیفت و اصلاح کوچک، اثربخشی آن را افزایش داد. قابلیتهای شخصیسازی این پلتفرم بد نیست اما بسیار زمانبر است و یادگیری پروسههای آن هم به خودی خود، وقتگیر است. در مورد ساختار قیمتگذاری هم، بیشتر به مشتریان سطح بالا توجه شده و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار گرفته است.
وارد کردن داده به ناتشل، ممکن است منجر به ایجاد لیدهای تکراری شده و همین شلختگی و ناکارآمدی دادهها را به همراه داشته باشد؛ مخصوصاً اگر نسبت به دادههای تکراری و لیدهای نامناسب، شناخت مناسبی نداشته باشید. قابلیتهای اتوماسیون و خودکارسازی آن نیز در برخی مواقع عملکرد جالبی ندارند و حتی با سایر پلتفرمها، به درستی ادغام و همگامسازی نمیشوند.
برخی از بخشهای این (CRM) بازاریابی، میتوانند کند و دستوپاگیر ظاهر شوند. به طور مثال همگامسازی دوسویه با تقویم گوگل یا همان (Google Calendar) یکی از همین قابلیتهاست؛ این قابلیت با عملکردی کند و نامطلوب، گاهاً برای اعضای تیم و کاربران، رسد اتفاقات و رخدادها را سخت میکند. فیلدهای شخصیسازیشده برای تشریح وضعیت و توضیح مخاطبین محدود به 25 عدد شده است. همچنین رابط کاربری آن شاید در انجام کار مدنظر موفق باشد اما به نظر میرسد تا حدی قدیمی و عقبافتاده است. این میتواند عجین شدن تیم شما با این (CRM) بازاریابی را، کمی زمانبر کند.