×
تبلیبغات

موضوع جستجو: CRM استراتژیک - ۹ مورد پیدا شد

۱ . نرم افزار CRM : نرم افزار CRM تحت وب اگر بخواهیم نرم افزار CRM تحت وب  را در کلماتی کلی خلاصه کنیم : درک کردن ،  تحت اختیار داشتن ، نشان دادن عکس العمل مناسب
۲ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت ارتباط با
۳ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد می‌کند تا تجربه شخصی‌تر و جذاب‌تری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم می‌آورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند،
۵ . تحلیل SWOT چیست؟ : استفاده از CRM که با توجه به استراتژی ها و اولویت های سازمان می تواند در هر سازمان متفاوت از دیگری باشد. چیزی که در تمام شرکت ها و سازمان
۶ . کارت امتیازی متوازن چیست؟ : چارچوب BSC مبتنی بر توازن بین شاخص های اصلی و فرعی است که می تواند به ترتیب، به انگیزه ها و نتایج اهداف سازمان شما بازگردد. این شاخص
۷ . فروش خلاقانه : این سه تاکتیک را امتحان کنید: اهداف روشن داشته باشید خود را با حل مشکلات دشوار از آنها برهانید سوالات متمرکز بپرسید تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید
۸ . مشتری یا CRM چیست؟ : نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟ هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام
۹ . اتوماسیون بازاریابی و فروش : تعریف اتوماسیون بازاریابی چیست؟ نمی‌توانید تعریفی از اتوماسیون بازاریابی ارائه کنید که همه را راضی کند. کتابها و مقاله‌های مختلف، تعریف‌های متفاوتی را برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کرده‌اند. شرکت‌هایی هم که