۱ . نرم افزار CRM : نرم افزار CRM تحت وب
اگر بخواهیم نرم افزار CRM تحت وب را در کلماتی کلی خلاصه کنیم : درک کردن ، تحت اختیار داشتن ، نشان دادن عکس العمل مناسب ۲ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : در زمینهی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت ارتباط با ۳ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک میکشند اما الزاما تمام آنها نمیتوانند دغدغههایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از ۴ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد میکند تا تجربه شخصیتر و جذابتری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم میآورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند، ۵ . تحلیل SWOT چیست؟ : استفاده از CRM که با توجه به استراتژی ها و اولویت های سازمان می تواند در هر سازمان متفاوت از دیگری باشد. چیزی که در تمام شرکت ها و سازمان ۶ . کارت امتیازی متوازن چیست؟ :
چارچوب BSC مبتنی بر توازن بین شاخص های اصلی و فرعی است که می تواند به ترتیب، به انگیزه ها و نتایج اهداف سازمان شما بازگردد. این شاخص ۷ . فروش خلاقانه :
این سه تاکتیک را امتحان کنید:
اهداف روشن داشته باشید
خود را با حل مشکلات دشوار از آنها برهانید
سوالات متمرکز بپرسید
تفکر خلاق را حین مشتری یابی و کشف انگیزه خرید ۸ . مشتری یا CRM چیست؟ :
نرم افزار CRM یا سیستم CRM؟
هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اتفاق نظری وجود ندارد و نمیتوان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام ۹ . اتوماسیون بازاریابی و فروش :
تعریف اتوماسیون بازاریابی چیست؟
نمیتوانید تعریفی از اتوماسیون بازاریابی ارائه کنید که همه را راضی کند.
کتابها و مقالههای مختلف، تعریفهای متفاوتی را برای اتوماسیون بازاریابی ارائه کردهاند.
شرکتهایی هم که