×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بهبود روابط کسب و کار - ۱۱ مورد پیدا شد

۱ . شش کاربرد نرم افزار CRM : در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما می خواهید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را
۲ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : Assistant) باعث بهبود بهره‌وری و کارایی می‌شوند. •   معماری انعطاف‌پذیر، گزینه‌های متنوع استقرار و قیمت‌گذاری آن، امکان سفارشی‌سازی آسان برای متناسب‌سازی سیستم با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار را
۳ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : با هدف بهبود تجربه مشتری (Customer Experience) است. مزایای CRM تعاملی •   دسته‌بندی و طبقه‌بندی داده‌های به دست آمده از تعاملات با مشتریان •   ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال و همچنین
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ویژه برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد. سیستم CRM چه حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد؟ می‌توان این طور ادعا نمود که سیستم‌های CRM
۵ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : روش‌های بازاریابی، بهبود خدمات به مشتری، تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده توسط شرکت‌ها در مورد مشتریان خود، مشاهده روند شکل‌گیری داده‌ها، ارزیابی پاسخ به کمپین‌های مختلف در داخل شرکت،
۶ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : خریدار و بهبود نتایج فروش کمک می‌کند. داشبورد جامع وجود یک داشبورد جامع که یک رابط گرافیکی برای کارکنان فروش و مدیران فراهم می­کند تا معاملات بسته و باز، حجم مراحل مختلف
۷ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : اطلاعات برای بهبود تجربه‌ی مشتری است.» تعریف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه مایکروسافت مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM می‌شناسد و در تعریف خود از CRM چنین می‌گوید
۸ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : به همین دلیل، نرم افزار به عنصری اساسی برای سازماندهی زندگی و برتری افراد از نظر شخصی و حرفه‌ای، در محیطی پیچیده‌تر و رقابتی‌تر از گذشته تبدیل شده
۹ . مدیریت کارمندان تنبل : کرد و بهبود بخشید. بنابراین گزارش وظایف انجام شده روش دیگری برای مدیریت تنبلی در سازمان می باشد.   ثبت اطلاعات اقدامات انجام شده به صورت خودکار برخی از اموری که کارمندان در
۱۰ . چگونه به وسیله crm با مشتریان خود تعامل کنید؟ : بهبود استراتژی‌های تعامل با مشتری با ابزارهای CRM در چند سال اخیر، بازار سی آر ام رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است و شرکت‌های متعددی هستند که روی انواع