×
تبلیبغات

موضوع جستجو: فروش - ۱۱۰ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : سیستم های فروش و خدمات دهی خود آگاه شوند   در ذیل ماژول های این برنامه تحت وب مدیریت مشتریان حضورتان اعلام می گردد   - ماژول مدیریت مشتریان و بازاریابان - ماژول حسابداری - ماژول
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند
۳ . وری تیم فروش : زمان تیم فروش خود در جلسات باشید. مدیران سازمان‌ها باید آموزش ببینند تا زمان تیم فروش خود را تلف نکنند! مدت زمان جلسات با تیم فروششان را به ۲ ساعت در
۴ . ۶ کاری که فروشندگان حرفه‌ای نباید انجام دهند! : هدایت فرایند فروش را به دست بگیرد. یکبار دیگر خط بالا را بخوانید، این کار را انجام می‌دهیم و اسم خودمان را هم می‌گذاریم فروشنده حرفه ای!!!! حال چطور جلوی این موضوع
۵ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز به ۵
۶ . راه هایی برای راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگی‌های محصول حرف می‌زنند و می‌گذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگی‌ها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را
۷ . ۹ مهارت فروش که بدون شک باید از آن برخوردار باشید! : در حال فروش چیزی به یک مشتری خارج سازمانی یا یک مشتری داخل سازمانی (مثلا رئیس شرکت) باشید، هر قدر اطلاعات بیشتری در رابطه با خریدار در اختیار داشته باشید،
۸ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : پس از فروش کلیه اطلاعات مربوط به خرید را در دسترس دارد و با شما مانند یک مشتری با ارزش رفتار می‌کند. با وجود اشکال در محصول فروخته شده، این
۹ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : زمینه ابتکارات فروش و خدمات به مشتری، با یک شرکت یا شرکت مشاوره همکاری می‌کند. گرچه این فرد ممکن است به طور معمول در یک دفتر کار کند، اما احتمالا
۱۰ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : پس از فروش در شرکت و تیم شما به چه صورت است ؟ • مشتریان شما از چه نوع رسانه تبلیغاتی با مجموعه شما آشنا شده اند ؟ ( در مدیریت