×
تبلیبغات

موضوع جستجو: پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری - ۱۹ مورد پیدا شد

۱ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM نکته اصلی سیستم CRM است که شرکت شما را قادر می سازد در حداقل زمان و هزینه ممکن و با حداکثر
۲ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همانطور که مطلع هستید، در دنیا و همچنین کشور ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما
۳ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : شکایات و سیستم نظرسنجی را پیاده نمود. با یکپارچگی این پیام رسان، این امکان فراهم خواهد شد تا ذی‌نفعان بتوانند از طریق بات بله، شکایت ثبت نمایند و ادامه فرایند پیگیری شکایت ثبت شده را
۴ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : احتیاج دارد؟ برای پیاده سازی موفق نرم افزار CRM در سازمان پیش‌فرض‌هایی لازم است که برخی از آن‌ها در ادامه بیان خواهد شد. در حقیقت CRM باید در زمان مناسبی در
۵ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : و همچینین پیاده سازی CRM. به طور مثال اگر اکنون به یک سوپرمارکت بروید و یک جنس بخرید، در صورتی که به آن جنس اعتراض کنید، فروشنده مستقیم یا غیر
۶ . تحلیل SWOT چیست؟ : تبدیل کند. البته پیاده سازی و انجام تحلیل SWOT برای هر سازمان و در هر صنعت می تواند متفاوت باشد. درست مانند استفاده از CRM که با توجه به استراتژی ها
۷ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : CRM قابل پیاده سازی است. بطور خلاصه نرم افزار های CRM، ابزار هوشمند و تکنولوژیک مدیران سازمان ها هستند تا به کمک آن ها تمام اهداف سازمانی با سرعت و
۸ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : به درستی پیاده سازی شده باشند به راحتی یک دید ۳۶۰ درجه از کسب و کار و وضعیت فعالیت کارمندان را ارائه داده و همچنین با استفاده از قابلیت‌های تعاملی
۹ . تفاوت CRM, CX و CS در چیست؟ : ین اصطلاحات معمولا با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اما اگرچه شبیه به هم باشند کاملا متفاوت از هم هستند. قبل از این که به تفاوت این اصطلاحات بپردازیم
۱۰ . چرا انتخاب نرم افزار CRM مناسب مهم است؟ : کوچ کنید، پیاده سازی، ادغام اطلاعات و آموزش به کاربران جدید همگی فرآیندهای زمان بری هستند که به کسب و کار شما تحمیل می شود. البته نیازی نیست نگران باشید،