×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مشتریان در CRM - ۷۶ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است .   همچنین
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : خدمت به مشتریان به کار می‌رود. - سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم
۳ . ارتباط با مشتریان CRM : ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM اطلاق می
۴ . طبقه بندی مشتریان در CRM : طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص کنیم و سپس به این
۵ . چرا انتخاب نرم افزار CRM مناسب مهم است؟ : ها، پیگیری مشتریان بالقوه و تقویت آنها در پایپ لاین فروش به شما کمک کند.سی آر ام همچنین برای حفظ وفاداری مشتری اطلاعات مهم را ذخیره می کند و با
۶ . نظرسنجی در CRM : نهایت رضایت مشتریان را افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است که در رضایت مشتریان تاثیر دارد. چرا که نظرسنجی باید کوتاه و مختصر باشد
۷ . ارتباط با مشتریان : های متعدد مشتریان ایجاد کرد. بخش بندی برای هدف گیری میلیون ها مشتری احتمالی لازم است. در بخش بندی، مشتری ها بر اساس گرایشات مختلف خریدشان تقسیم می شوند. از
۸ . شش کاربرد نرم افزار CRM : ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش
۹ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : در مورد مشتریان برخوردارند. مهارت‌ها و توانایی‌های یک تحلیلگر CRM اگر به دنبال موقعیت شغلی یک تحلیلگر مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشید، باید ویژگی‌ها و صلاحیت‌های خاصی را داشته باشید تا به
۱۰ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : کارها با مشتریان و اعضای تیم به کار خواهند آمد. در ادامه، به این مبحث پرداخته خواهد شد که چرا کسب و کارها Microsoft Dynamics 365 را انتخاب می‌کنند؟ برخی از این