×

موضوع جستجو: CRM تحلیلی - ۶ مورد پیدا شد

۱ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد می‌کند تا تجربه شخصی‌تر و جذاب‌تری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم می‌آورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند،
۳ . و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور
۴ . نهایی کردن فروش : به جای مبارزه با آن، آن را درک کنید و برای شکستن موانع سرنخ خود تلاش کنید. دو راه موثر برای مقابله با مقاومت در برابر فروش وجود
۵ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : در زمینه‌ی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت ارتباط با
۶ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : پیش بینی فروش چیست؟ پیش بینی فروش بخش مهمی از برنامه‌ریزی و استراتژی کسب و کار است. در سطح ابتدایی، پیش بینی فروش، پیش بینی می‌‌کند که یک فرد،