۱ .CRM تحلیلی چیست؟ تعریفی ساده از یک ماهیت پیچیده :CRM تحلیلی یک مغز متفکر واقعی است
واقعیت این است که سطح پیچیدگی و گستردگی دادههای وارد شده به یک CRM تحلیلی، به قدری بالاست که هیچ نیروی انسانی ۲ . و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها :CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیتهای شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری میباشد. برای رونق کسب و کار و حضور ۳ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک میکشند اما الزاما تمام آنها نمیتوانند دغدغههایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از ۴ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد میکند تا تجربه شخصیتر و جذابتری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم میآورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند، ۵ . نهایی کردن فروش :
به جای مبارزه با آن، آن را درک کنید و برای شکستن موانع سرنخ خود تلاش کنید. دو راه موثر برای مقابله با مقاومت در برابر فروش وجود ۶ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : در زمینهی CRM است، در کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان خود به جای بحث بر سر تعاریف CRM، طبقه بندی ساده و آموزنده ای از مدل های مدیریت ارتباط با ۷ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : پیش بینی فروش چیست؟
پیش بینی فروش بخش مهمی از برنامهریزی و استراتژی کسب و کار است. در سطح ابتدایی، پیش بینی فروش، پیش بینی میکند که یک فرد، ۸ . نرم افزار BPMS چیست؟ : در برخی مواقع بهجای کلمۀ System از واژگان دیگر مانند Software یا Suite نیز در این عبارت برای تعریف bpms استفاده شده است. سیستم BPMS که از طریق ۹ .CRM عملیاتی چیست؟ نگاهی به 10 CRM عملیاتی موفق :CRM عملیاتی؛ در کنار ساختارهای تحلیل و جذب همکاری
CRM تحلیلی کاملاً حول محور پردازش و استخراج اطلاعات از دادهها خام توسعه یافته است. CRM مبتنی بر همکاری و ۱۰ .CRM عملیاتی چیست؟ نگاهی به 5 CRM عملیاتی موفق :CRM عملیاتی؛ در کنار ساختارهای تحلیل و جذب همکاری
CRM تحلیلی کاملاً حول محور پردازش و استخراج اطلاعات از دادهها خام توسعه یافته است. CRM مبتنی بر همکاری و