×

محصولات

24 سال تجربه

از سال ۱۹۹۴، ما جوامع و دولت‌ها را در سراسر جهان با خدمات مهندسی عمران با کیفیت بالا فراهم کرده‌ایم.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: CRM تعاملی - ۶ مورد پیدا شد

۱ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده می شوند. CRM رویکردی مشتری محور نسبت به کمپین ها ارائه می دهد و بازاریابی
۲ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از
۳ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد می‌کند تا تجربه شخصی‌تر و جذاب‌تری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم می‌آورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند،
۴ . نرم افزار CRM : نرم افزار CRM تحت وب اگر بخواهیم نرم افزار CRM تحت وب  را در کلماتی کلی خلاصه کنیم : درک کردن ،  تحت اختیار داشتن ، نشان دادن عکس العمل مناسب
۵ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : نرم افزارهای CRM ابری برای انجام دورکاری فراهم می‌آورند را ذکر نماییم. اما پیش از آن خیلی کوتاه ۲ مفهوم را مرور کنیم.   مزایای CRM ابری برای انجام دورکاری   دسترسی به اطلاعات
۶ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : نرم افزار CRM جهت مواردی که برشمرده شد برای سازمان‌ها بسیار ضروری به نظر می‌رسد اما وقتی صحبت از مشتری و تنوع آن‌ها می‌شود نیاز دیگری برای چگونگی تعاملات با این