۱ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده می شوند.
CRM رویکردی مشتری محور نسبت به کمپین ها ارائه می دهد و بازاریابی ۲ . نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک میکشند اما الزاما تمام آنها نمیتوانند دغدغههایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از ۳ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مبتنی بر CRM فرصتی را برای مشتری ایجاد میکند تا تجربه شخصیتر و جذابتری داشته باشد. همچنین فرصتی برای کسب و کار فراهم میآورد تا در جهت ایجاد ارزش ویژه برند، ۴ . نرم افزار CRM : نرم افزار CRM تحت وب
اگر بخواهیم نرم افزار CRM تحت وب را در کلماتی کلی خلاصه کنیم : درک کردن ، تحت اختیار داشتن ، نشان دادن عکس العمل مناسب ۵ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : نرم افزارهای CRM ابری برای انجام دورکاری فراهم میآورند را ذکر نماییم. اما پیش از آن خیلی کوتاه ۲ مفهوم را مرور کنیم.
مزایای CRM ابری برای انجام دورکاری
دسترسی به اطلاعات ۶ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : نرم افزار CRM جهت مواردی که برشمرده شد برای سازمانها بسیار ضروری به نظر میرسد اما وقتی صحبت از مشتری و تنوع آنها میشود نیاز دیگری برای چگونگی تعاملات با این