×
تبلیبغات

گروه مقالات

  • اهش هزینه تبلیغات گوگل به چه روشی انجام می شود؟ موفقیت در تبلیغات آنلاین و جذب مشتری جدید هدفی است که اکثر کسب‌وکارها به دنبال آن هستند. هرچه ترافیک هدفمندی که به سمت سایت ما می‌آید بیشتر باشد مشتریان بالقوه هم بیشتر خواهند بود. تبلیغات در گوگل یک روش جذاب و سریع برای هدایت مشتریان هدف به سمت سایت است. سایت تان در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و به ازای هر کلیک کاربران، هزینه‌ای پرداخت می‌کنید.
    22 شهريور 1400
  • استفاده از نرم افزار CRM در مدیریت قیف فروش بسیار اثر گذار است اما چه قابلیت هایی از CRM می تواند به شما در بهبود قیف فروش شما کمک کند.
    21 شهريور 1400
  • چرا به قیف فروش احتیاج دارید و چطور آن را ایجاد کنید و چه محتوایی برای هر بخش بکار ببرید. چطور قیف را در طی زمان بهبود دهید.
    21 شهريور 1400
  • نرم افزار بازاریابی برای هر تیم بازاریابی مدرن یک ابزار ضروری است. شاید تا این لحظه چیزهای زیادی درباره نرم افزار بازاریابی شنیده باشید، اما هنوز چیزی درباره اینکه نرم افزار بازاریابی دقیقاً چیست و چرا به آن نیاز دارید نمی دانید. بعضی اوقات بهتر است کمی مکث کنیم و به اصول اولیه برگردیم.
    20 شهريور 1400
  • نرم افزار مدیریت فروش محیطی برای تیم فروش مدرن است که ترکیبی از ابزارهای کلیدی از جمله CRM، ایمیل مارکتینگ، مدیریت و پیگیری سرنخ و گزارش‌گیری است. این نرم افزار به ما اطمینان می‌دهند که همه، از پرسنل فروش تا مدیر فروش، ابزاری دارند تا به بهترین حالت ممکن کارشان را انجام دهند.
    20 شهريور 1400
  • معمولا یکسری از سوالات در ذهن صاحبان کسب و کار برای افزایش درآمد ایجاد می شود پاسخ به این سوالات و به کارگیری ترفندهای فروش بیشتر و شگردهای جذب مشتری بیشتر میتواند این نوع کسب و کارها را به سمت سود و درآمد بیشتر سوق دهد.
    18 شهريور 1400
  • برخی از مدیران گلایه هایی از بخش بازاریابی شرکت خود دارند و نمی دانند چه عواملی در بازاریابی خدمات آنها موثر است. برخی دیگر با پرسنل خود در خصوص از بین بردن سرنخ های فروش و عدم پیگیری های ثانویه آن گله مند هستند.
    18 شهريور 1400
  • در سیستم های مدیریت مشتری شاخص های بسیار مهم و بسیار متفاوتی وجود دارد که برای شما میتواند مفید و یا مضر باشد .در ادامه این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آنها به بررسی مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد در CRM خواهیم پرداخت.
    16 شهريور 1400
  • CRM یک فرایند استراتژیک است ، که تمام تعاملات بین مشتری و شرکت را اداره و میریت می کند و به دنبال جلب رضایت آن ها می باشد .
    16 شهريور 1400
  • در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و تهیه بانک اطلاعاتی شناسایی مشتریان بالفعل و بالقوه بسیار مهم و موثر است . حفظ روابط مستحکم و چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان با تقسیم بندی و تفکیک آن ها براساس ویژگی هایشان روشن می شود .
    15 شهريور 1400
  • استفاده از نرم افزار CRM میتواند کلیه نیازهای سازمانی و شرکت های مختلف بومی را در ایران حل و فصل نماید در ادامه به کاربرد این نرم افزار در شرکت ها و کسب و کارهای مختلف خواهیم پرداخت.
    03 شهريور 1401
  • یکی از معمول سوالاتی که مدیران عامل از مدیران داخلی خود و یا مدیران بازرگانی خود می پرسند و یا این که آن را در موتورهای جستجوگر سرچ می نمایند این است که تعریف CRM چیست و یا این که معنی CRM چیست ؟ و از دیگر سوالات پر بازدید در این حوزه CRM مخفف چیست ؟ است.
    20 مرداد 1401
  • همواره در میان سازمان ها و شرکتها این نیاز حس شده است که ارتباط های درون سازمانی و برون سازمانی توسط یک نرم افزاری صورت گیرد.
    14 شهريور 1400
  • بقا و ماندگاری شرکت‌ها ناشی از تقاضای مصرف‌کننده و حفظ مشتری است، بنابراین سازمان‌ها به دنبال یک تحلیلگر کسب و کار CRM هستند تا فروش سازمان را افزایش داده و مشتریان فعلی را حفظ نماید.
    25 خرداد 1400
  • همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مدیریت ارتباط با مشتری ابزار، فناوری و فرآیندهایی را در بر می‌گیرد که روابط و تعاملات با مشتریان گذشته، فعلی و بالقوه را مدیریت و تحلیل می‌کند. در واقع CRM استفاده از داده‌های مشتری برای درک مشتریان و پاسخ سریع به خواسته‌ها و نیازهای متغیر آنان را تسهیل می‌کند.
    09 خرداد 1400
  • در سالیان اخیر شبکه های اجتماعی جز جدایی‌ناپذیر زندگی ما انسان‌ها شده و ارتباطات و تعاملات افراد به این سمت گرایش پیدا کرده است. صحبت از مزایای شبکه های اجتماعی خود بحث مفصل و جداگانه‌ای است که در این مبحث اشاره‌ای به آن نمی‌شود. در عین حال همگی واقفیم که این ارتباطات چالش‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت.
    09 خرداد 1400
  • همه ما می‌دانیم که مردم برای انجام دادن کار از محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. کارکنان دفتری از نرم افزار Word برای تهیه اسناد و از دستگاه ضبط دیجیتال برای ثبت نکات جلسات بهره می‌گیرند.
    09 خرداد 1400
  • اگر در کسب و کارتان به این نتیجه رسیده‌اید که به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیاز دارید اما جهت یافتن بهترین نرم افزار CRM که متناسب با نیازمندی‌هایتان باشد سردرگم هستید و نیاز به مشاوره دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله با پرداختن به 5 سوال مهم و کلیدی و پاسخگویی به آن‌ها، مسیر تصمیم‌گیری برای خرید نرم افزار CRM را برایتان تسهیل خواهیم کرد.
    09 خرداد 1400
  • Microsoft Dynamics CRM راهکاری قدرتمند برای مدیریت روابط کسب و کار به سازمان‌های در حال رشد، متوسط و بزرگ ارائه داده است. با راه‌اندازی Microsoft Dynamics 365 در پایان سال 2016، مایکروسافت بخش عملکردی راهکار CRM خود را توسعه داده و به کسب و کارها ابزارهای پیشرفته و جدیدی را برای تغییر روند بخش‌های فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری ارائه داد.
    09 خرداد 1400
  • امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی در هدف گذاری از طریق کمپین ها و پیگیری های مستمر برای ایجاد مسیری مستحکم می باشد تا از طریق آن افراد علاقه مند، به مشتری های وفادار تبدیل شوند. خدمات دهی و رضایت مشتری می تواند یکی از عوامل کلیدی در درآمد زایی باشد. ابزار هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده می شوند.
    27 شهريور 1397
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد. در ادامه به شش مورد از پرکاربردترین استفاده های نرم افزار سی آر ام مایکروسافت می پردازیم.
    02 مرداد 1397