نظرسنجی در CRM یکی از قابلیت های تاثیر گذار در جهت اطلاع از نظرات مشتریان و افزایش رضایت آن هاست. چرا که با استفاده از نظر سنجی می توان به سلیقه ی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسب و کار پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد.
اجرای نظرسنجی در هر کسب و کاری نیازمند عایت یکسری نکات می باشد. چرا که نظرسنجی باید به گونه ای باشد که بتوان در نهایت رضایت مشتریان را افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است که در رضایت مشتریان تاثیر دارد. چرا که نظرسنجی باید کوتاه و مختصر باشد تا مشتریان برای شرکت در آن رغبت داشته باشند. بنابراین باید بهترین سوالات و نظرات را در نظرسنجی در CRM گنجاند.
یکی دیگر از مواردی که باید در نظرسنجی در نرم افزار CRM رعایت شود، توجه به بخش های مختلف سازمان است. یعنی اگر کسب و کار و سازمان دارای بخش های مختلفی باشد که تاثیر زیادی در ارتباط با مشتریان دارد، باید به صورت جداگانه برای هرکدام نظرسنجی ایجاد کرد. در این صورت می توان نتایج بهتری با دقت بیشتری دریافت کرد.
یکی دیگر از نکات اجرای نظرسنجی در سی آر ام این است که پس از نظرسنجی باید به نظرات توجه کرد و با بررسی آن ها اقداماتی را انجام داد که رضایت مشتریان افزایش یابد.بنابراین صرفا ایجاد نظرسنجی بدون هیچ اقدامی سودی نخواهد داشت.
نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های زیادی را برای صاحبان کسب و کارها در نظر گرفته است. بنابراین مدیران فروشگاه ها و سازمان ها می توانند با استفاده از این قابلیت ها نتیجه ی مطلوبی را از نظرسنجی در CRM بگیرند. در ادامه به شرح این قابلیت ها می پردازیم. در خصوص قابلیت های دیگر نرم افزار CRM برای سازمان ها و فروشگاه ها می توانید مقاله ی خدمات CRM را مطالعه نمایید.
نرم افزار CRM قابلیت های زیادی برای اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه دارد. یکی از مزیت های منحصر به فرد CRM قابلیت ایجاد فرم با مقادیر و عناوین دلخواه می باشد. بنابراین برای ایجاد نظرسنجی در CRM نیز می توان فرم های مختلف با طراحی های دلخواه ایجاد کرد. این قابلیت کمک زیادی به راحتی کار در جهت دریافت نظرات مشتریان برای بخش های مختلف می باشد.
یکی دیگر از مزایای طراحی فرم نظرسنجی دلخواه با CRM ، قابلیت انتخاب فیلدهای از پیش ساخته مثل متن، تیک بله و خیر، کمبوباکس و… می باشد. بنابراین برای سوالات مختلف می توان بهترین گزینه را برای پاسخ دهی به سوالات انتخاب کرد. در این صورت مشتریان نیز بهترین پاسخ را به سوالات نظرسنجی خواهند داد.
یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار CRM برای نظرسنجی امکان بررسی آسان پاسخ های مشتریان به نظرسنجی می باشد. پس از اتمام نظرسنجی باید نظرات را بررسی کرد تا نتیجه ی آن مشخص شود. با استفاده از نرم افزار CRM می توان نتایج نظرسنجی را به آسانی بررسی کرد. همچنین نتیجه گیری با کمک CRM بسیار دقیق انجام خواهد شد. همچنین برای برخی از نظرات می توان گزارشات نظرسنجی در CRM را به صورت نمودار مشاهده نمود.
یکی دیگر از مزیت های نرم افزار CRM در نظرسنجی، امکان اطلاع رسانی به مشتریان برای شرکت در نظرسنجی می باشد. چرا که اطلاعات تماس مخاطبین به طور کامل در CRM ثبت شده و در هر زمان که نیاز باشد مثل زمانی که قصد دارید در نظرسنجی CRM شرکت کنند، می توان پیامی را برای مشتریان ارسال کرد. ارسال پیام برای مشتریان به صورت گروهی قابل انجام می باشد. تنها کافیست یک پیام تدوین شود و سپس آن را برای مشتریان ارسال کرد. همچنین امکان تعیین زمانبندی برای ارسال پیام وجود دارد.
یکی دیگر از مزیت های اطلاع رسانی به مشتری برای شرکت در نظرسنجی در CRM، امکان تعیین گروه مختلف برای ارسال پیام جهت شرکت در نظرسنجی می باشد. یعنی می توان مشتری ها را در CRM دسته بندی کرد و سپس برای گروه مد نظر پیام اطلاع رسانی را ارسال کرد. بنابراین اگر فروشگاهی برای گروه های مشتریان خود نظرسنجی های مختلفی را ایجاد می کند، می تواند برای هر گروهی لینک جداگانه ای ایجاد کرد. در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان توسط CRMمی توانید مقاله ی نرم افزار اطلاع رسانی را مطالعه نمایید.
نرم افزار CRM یک نرم افزار جامع و کامل می باشد که می توان به کمک آن تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کار را جمع آوری کرد و آن ها به راحتی مدیریت کرد. بنابراین هنگامی که یک کسب و کار قصد دارد نظرسنجی را با CRM ایجاد کند، می تواند در ابتدا تمامی اطلاعات لازم را از CRM بررسی کند و سپس بر اساس آن ها سوالات نظرسنجی را ایجاد کرد. همچنین نتایج نظرسنجی ها به طور کامل در CRM ذخیره شده و سپس می توان در نظرسنجی های بعدی نیز از آن ها به شیوه های مختلفی استفاده کرد.
دقت بالا در ایجاد نظرسنجی در CRM و جمع آوری اطلاعات کامل نظرسنجی یکی از مزیت های مهم CRM می باشد که بهترین نتیجه را می توان با کمک CRM دریافت کرد. بنابراین با بررسی های تخصصی در خصوص ایجاد نظرات و فیلدهای دلخواه می توان به نقاط قوت و نقاط ضعف سازمان پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره جهت استقرار نرم افزار CRM و ایجاد نظرسنجی می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
نظرسنجی در CRM یکی از قابلیت های تاثیر گذار در جهت اطلاع از نظرات مشتریان و افزایش رضایت آن هاست. چرا که با استفاده از نظر سنجی می توان به سلیقه ی مشتریان و نقاط ضعف و قوت کسب و کار پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد.
اجرای نظرسنجی در هر کسب و کاری نیازمند عایت یکسری نکات می باشد. چرا که نظرسنجی باید به گونه ای باشد که بتوان در نهایت رضایت مشتریان را افزایش داد. یکی از نکات مهم در نظرسنجی دقت به مواردی است که در رضایت مشتریان تاثیر دارد. چرا که نظرسنجی باید کوتاه و مختصر باشد تا مشتریان برای شرکت در آن رغبت داشته باشند. بنابراین باید بهترین سوالات و نظرات را در نظرسنجی در CRM گنجاند.
یکی دیگر از مواردی که باید در نظرسنجی در نرم افزار CRM رعایت شود، توجه به بخش های مختلف سازمان است. یعنی اگر کسب و کار و سازمان دارای بخش های مختلفی باشد که تاثیر زیادی در ارتباط با مشتریان دارد، باید به صورت جداگانه برای هرکدام نظرسنجی ایجاد کرد. در این صورت می توان نتایج بهتری با دقت بیشتری دریافت کرد.
یکی دیگر از نکات اجرای نظرسنجی در سی آر ام این است که پس از نظرسنجی باید به نظرات توجه کرد و با بررسی آن ها اقداماتی را انجام داد که رضایت مشتریان افزایش یابد.بنابراین صرفا ایجاد نظرسنجی بدون هیچ اقدامی سودی نخواهد داشت.
نرم افزار CRM امکانات و قابلیت های زیادی را برای صاحبان کسب و کارها در نظر گرفته است. بنابراین مدیران فروشگاه ها و سازمان ها می توانند با استفاده از این قابلیت ها نتیجه ی مطلوبی را از نظرسنجی در CRM بگیرند. در ادامه به شرح این قابلیت ها می پردازیم. در خصوص قابلیت های دیگر نرم افزار CRM برای سازمان ها و فروشگاه ها می توانید مقاله ی خدمات CRM را مطالعه نمایید.
نرم افزار CRM قابلیت های زیادی برای اجرای نظرسنجی با بهترین نتیجه دارد. یکی از مزیت های منحصر به فرد CRM قابلیت ایجاد فرم با مقادیر و عناوین دلخواه می باشد. بنابراین برای ایجاد نظرسنجی در CRM نیز می توان فرم های مختلف با طراحی های دلخواه ایجاد کرد. این قابلیت کمک زیادی به راحتی کار در جهت دریافت نظرات مشتریان برای بخش های مختلف می باشد.
یکی دیگر از مزایای طراحی فرم نظرسنجی دلخواه با CRM ، قابلیت انتخاب فیلدهای از پیش ساخته مثل متن، تیک بله و خیر، کمبوباکس و… می باشد. بنابراین برای سوالات مختلف می توان بهترین گزینه را برای پاسخ دهی به سوالات انتخاب کرد. در این صورت مشتریان نیز بهترین پاسخ را به سوالات نظرسنجی خواهند داد.
یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار CRM برای نظرسنجی امکان بررسی آسان پاسخ های مشتریان به نظرسنجی می باشد. پس از اتمام نظرسنجی باید نظرات را بررسی کرد تا نتیجه ی آن مشخص شود. با استفاده از نرم افزار CRM می توان نتایج نظرسنجی را به آسانی بررسی کرد. همچنین نتیجه گیری با کمک CRM بسیار دقیق انجام خواهد شد. همچنین برای برخی از نظرات می توان گزارشات نظرسنجی در CRM را به صورت نمودار مشاهده نمود.
یکی دیگر از مزیت های نرم افزار CRM در نظرسنجی، امکان اطلاع رسانی به مشتریان برای شرکت در نظرسنجی می باشد. چرا که اطلاعات تماس مخاطبین به طور کامل در CRM ثبت شده و در هر زمان که نیاز باشد مثل زمانی که قصد دارید در نظرسنجی CRM شرکت کنند، می توان پیامی را برای مشتریان ارسال کرد. ارسال پیام برای مشتریان به صورت گروهی قابل انجام می باشد. تنها کافیست یک پیام تدوین شود و سپس آن را برای مشتریان ارسال کرد. همچنین امکان تعیین زمانبندی برای ارسال پیام وجود دارد.
یکی دیگر از مزیت های اطلاع رسانی به مشتری برای شرکت در نظرسنجی در CRM، امکان تعیین گروه مختلف برای ارسال پیام جهت شرکت در نظرسنجی می باشد. یعنی می توان مشتری ها را در CRM دسته بندی کرد و سپس برای گروه مد نظر پیام اطلاع رسانی را ارسال کرد. بنابراین اگر فروشگاهی برای گروه های مشتریان خود نظرسنجی های مختلفی را ایجاد می کند، می تواند برای هر گروهی لینک جداگانه ای ایجاد کرد. در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان توسط CRMمی توانید مقاله ی نرم افزار اطلاع رسانی را مطالعه نمایید.
نرم افزار CRM یک نرم افزار جامع و کامل می باشد که می توان به کمک آن تمامی اطلاعات مربوط به کسب و کار را جمع آوری کرد و آن ها به راحتی مدیریت کرد. بنابراین هنگامی که یک کسب و کار قصد دارد نظرسنجی را با CRM ایجاد کند، می تواند در ابتدا تمامی اطلاعات لازم را از CRM بررسی کند و سپس بر اساس آن ها سوالات نظرسنجی را ایجاد کرد. همچنین نتایج نظرسنجی ها به طور کامل در CRM ذخیره شده و سپس می توان در نظرسنجی های بعدی نیز از آن ها به شیوه های مختلفی استفاده کرد.
دقت بالا در ایجاد نظرسنجی در CRM و جمع آوری اطلاعات کامل نظرسنجی یکی از مزیت های مهم CRM می باشد که بهترین نتیجه را می توان با کمک CRM دریافت کرد. بنابراین با بررسی های تخصصی در خصوص ایجاد نظرات و فیلدهای دلخواه می توان به نقاط قوت و نقاط ضعف سازمان پی برد و در جهت بهبود آن ها تلاش کرد. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره جهت استقرار نرم افزار CRM و ایجاد نظرسنجی می توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.