۱ . مشتری برای خرید محصول شما : تفاوت بین ویژگی و فایده را بدانیم.
ویژگی چیزیست که محصول دارد یا انجام میدهد. فایده چیزیست که برای مشتری ما معنای محصول است.
غلط: این ماشین یک سقف محکم ۲ . مشتری برای خرید محصول شما : متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگیهای محصول حرف میزنند و میگذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگیها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را ۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : ساختار کلی Dynamics 365 به کاربران امکان میدهد که از بهرهوری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصتها و روابط با مشتری عمیقتری ۴ . نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : نیاز دارید. خرید محصول خود را هم ثبت کردهاید. وقتی با خط پشتیبانی شرکت تماس میگیرید، کارمند آن بخش شما را نمیشناسد، حتی نمیداند چه چیزهایی را خریداری کردهاید یا ۵ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : همبستگی سابقه خرید با قرار گرفتن در لیستهای بازاریابی کمپینهای جدید، ساخت گزارشات کاربردی برای همکاران و مشاوره در مورد ارتباط با مشتری. این موقعیت شغلی به فردی نیاز دارد ۶ . معنی CRM چیست ؟ : بخش های خرید سازمانی و دسترسی سریع به مشتریان
سازمان دهی اطلاعات مشتریان و اسناد مربوطه به هر فرد و شرکت
تسریع در بخش مشتری مداری و باشگاه مشتریان
پشتیبانی سریع مشتریان و ۷ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : که توانایی خرید محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد .
2) محتملها : شامل مشتریان بالقوه ای می شود که توانایی پرداخت قیمت کالای خریداری شده ی شرکت را داشته ۸ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : از ما خرید نکند از رقیب ما خواهد خرید . برنامه و استراتژی ما برای این قضیه چه خواهد بود؟ اکثر ما زمانی که محصول خود را فروختیم کار را ۹ . 3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر : در هنگام خرید پسا خرید میتوان به مشتریان ارائه داد و مزیت کسب کار فعلی را به کسب و کار رقبا به مشتریان شناساند.
موفقیت در این امر می تواند مشتریان ۱۰ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ :
نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک میکند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود