۱ . ۶ راه راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : تفاوت بین ویژگی و فایده را بدانیم.
ویژگی چیزیست که محصول دارد یا انجام میدهد. فایده چیزیست که برای مشتری ما معنای محصول است.
غلط: این ماشین یک سقف محکم ۲ . هایی برای راضی کردن مشتری برای خرید محصول شما : متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگیهای محصول حرف میزنند و میگذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگیها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را ۳ . دسته بندی و طبقه بندی مشتریان در CRM : مدافعان را راضی نگه دارد که آن ها را به شرکای خود تبدیل کند .
در طول زمان ممکن است بنا به هر دلیلی مشتریان غیر فعال شوند و یا از ۴ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : آن کسبوکار راضی هستند. مشتریای که از ما خشنود راضی باشد خودش در شبکههای اجتماعی و یا به صورت دهان به دهان ما را تبلیغ خواهد کرد و قطعا این ۵ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : چه صورت راضی و خوشحال خواهد شد. قدرت این را به او بدهید که خودش راه حل را به شما بگوید. مثلا بگویید: “اگر راه حل من مشکل رو حل ۶ . چطور از تجربه مشتری کسب درآمد کنیم؟ : خود را راضی نگاه دارید
پیش از هر چیز، کارمندان شما باید راضی و خوشحال باشند، تا دلسوزانه برای تجربه مشتری مثبت تلاش کنند. شما نمی توانید حسی که کارمند شما ۷ . نهایی کردن فروش : دیگر مشتریان راضی خود تمرکز کرده، با آنها رابطه ای ایجاد کنید، و آنها را هول نکنید.
خریدار محرک – این خریداران رک، بی تاب و دقیق هستند. حین صحبت با ۸ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : و مشتریان راضی بیشتر سفارش میدهند.
بازخورد مشتری باعث پیشرفت میشود.
اطلاعات به دست آمده از صدای مشتری، در قالب نظرسنجیهای وب یا بازخورد گرفتن با برنامههای تلفن همراه و همچنین مکالمات ۹ . csm چیست ؟ با شاخص، مدل و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری آشنا شوید! : از شما راضی نباشد، هیچوقت برای خرید دوباره از برند شما پول خرج نمیکند. مهمترین بخش در رضایت مشتری کدام است؟ محصول!
فرض کنید شما محصولی که ارزش کافی را از ۱۰ . سه عامل تاثیرگذار بر هزینه جذب مشتری در دنیای تجارت الکترونیک که باید زیرنظر گرفت : باشیم.
تمرکز بر راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، ارزش طول عمر آنها را بیشتر میکند. پس جدای هزینه جذب مشتری، ما باید برای افزایش ارزش طول عمر مشتری هم وقت بگذاریم