×
تبلیبغات

موضوع جستجو: مشتریان - ۱۰۳ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : وبِ مدیریت مشتریان نمود و بر اساس نظریات مختلف و فیدبک هایی که از استفاده کنندگان برنامه دریافت نموده است، این نرم افزار مدیریت مشتریان را بهینه سازی نموده است .   همچنین
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : خدمت به مشتریان به کار می‌رود. - سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم
۳ . پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : هر فعال حوزه بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر
۴ . ارتباط با مشتریان : های متعدد مشتریان ایجاد کرد. بخش بندی برای هدف گیری میلیون ها مشتری احتمالی لازم است. در بخش بندی، مشتری ها بر اساس گرایشات مختلف خریدشان تقسیم می شوند. از
۵ . ‫‫یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار Dynamics 365 : خود با مشتریان را به این پلتفرم‌ها منتقل کرده‌اند. امروزه کمتر شاهد ارتباطات ایمیلی، تلفنی و پیامکی بین کارکنان خود هستیم و جز در موارد نادر، بیشتر این تعاملات بر
۶ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ارتباط با مشتریان (CRM) این تمایز را رقم خواهد زد. بنابراین امروزه تجربه مشتری (CX) از خرید، تأثیر مهمی در خرید مجدد او خواهد داشت و اگر این تجربه برای او خوشایند باشد
۷ . ارتباط با مشتریان CRM : ارتباط با مشتریان CRM نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی به بخشی از نرم افزار CRM اطلاق می
۸ . طبقه بندی مشتریان در CRM : طبقه بندی مشتریان در CRM بنابراین برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص کنیم و سپس به این
۹ . مهم ترین دلایل اهمیت نرم افزار CRM : اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی
۱۰ . چطور با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ : از پورتال مشتریان استفاده می کنید و چه نمی کنید، گرفتن بازخورد از مشتری یک بایدِ بزرگ برای حفظ مشتری و کسب رضایت اوست. هر بار با او صحبت می