×
تبلیبغات

موضوع جستجو: سیستم سی ار ام - ۶۳ مورد پیدا شد

۱ . درباره ما : و قوت سیستم های فروش و خدمات دهی خود آگاه شوند   در ذیل ماژول های این برنامه تحت وب مدیریت مشتریان حضورتان اعلام می گردد   - ماژول مدیریت مشتریان و بازاریابان - ماژول
۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل
۳ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک می‌کشند اما الزاما تمام آن‌ها نمی‌توانند دغدغه‌هایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، قبل از انتخاب ابزار مناسب جهت پوشش نیازمندی‌هایتان،
۴ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : در قالب سیستم های سی،آر،ام برای آن راه حل هایی بوسیله شرکت های مختلف ارائه شده و شرکت های موفق و بزرگ نیز  در ایران در جهت این نرم افزار
۵ . آموزش سیستم سازی کسب و کار به صورت گام به گام توسط دن لاک : کارتان یک سیستم کارآمد می سازید. تلاش شما در سیستم سازی این است که وابستگی کسب و کارتان به یک شخص، خصوصا خودتان، از بین برود. یعنی حضور شما یا
۶ . نحوه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM : نکته اصلی سیستم CRM است که شرکت شما را قادر می سازد در حداقل زمان و هزینه ممکن و با حداکثر کیفیت منابع داخلی و خارجی خود را مدیریت کند. فرآیند
۷ . چرا انتخاب نرم افزار CRM مناسب مهم است؟ : با سایر سیستم ها را میسر می کنند. در واقع API یک واسط است که از ادغام و یکپارچه سازی اطلاعات پشتیبانی می کند. متاسفانه تمام ای پی آی ها
۸ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : باید به سیستم CRM شرکت دسترسی داشته باشد.   سیستم ERP چگونه کار می‌کند؟ نرم افزارERP ، مخفف برنامه‌ریزی منابع سازمانی، یکی دیگر از ابزارهای گسترده‌ای است که از داده‌ها برای ارائه بینش‌های
۹ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟ : خارجی، همچون سیستم CRM استفاده کنند، اما استفاده از داده‌های خارجی تنها بخش کوچکی از کل ساختار یک CRM است و نرم افزار CRM دارای بسیاری ویژگی دیگر است.   ما پیش‌تر
۱۰ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : اساسی دارد. سیستم های CRM بر اساس تعاملی که در حساب کاربری مشتری روی می دهد، از طریق پیغام های موبایل یا ایمیل به صورت خودکار با مشتری ارتباط برقرار