۱ . چرا مشتریان خرید می کنند (روانشناسی فروش) :
کارهای مختلف به افراد واحدها یا درجاتی از رضایت می دهد. سرنخ شما می خواهد بیشترین تعداد ممکن از این واحدها را با هر خرید دریافت کند. آنها ۲ . معنی CRM چیست ؟ : استفاده میکند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن ۳ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : مقابله کنند، اصول خود را رهبری کنند ، و نقش پررنگتری در جامعه داشته باشند. با ساخت یک برنامه ی مشتری محور وبرنامهریزی مدون میتوانند کسب وکار خودشان را گسترش ۴ . بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟ :
نرم افزار بازاریابی چیست؟
به طور ساده نرم افزار بازاریابی بستری است که وظایف و گردش کارهای بازاریابی را ساده، خودکار و اندازه گیری می کند. در نتیجه می ۵ . انواع CRM و طبقه بندی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری : باشد.
یکی از اصول CRM این است که شما یک نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشید و بخش ویژه مشتریان، همه را به عضویت در آن باشگاه ترغیب کند.
این نوع نگاه ۶ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : مارکتینگ چیست
از اصول ایمیل مارکتینگ در کمپینهای بازاریابی ایمیلی برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، معرفی محصولات جدید، محتوای محفوظ مانند کتابهای الکترونیکی و وبینارها و در کل برند شما استفاده میشود. ۷ . بهترین زمان برای برقراری تماس تلفنی جهت فروش! : ایده جالبی است: به جای این که منتظر یک زمان یا رویداد ایده آل باشند، در مورد خریدار تحقیق و جستجو کنند و یک ایده شخصی سازی شده ۸ . چه زمانی sms تبلیغاتی بفرستیم؟ : صورتی که اصول sms مارکتینگ را به درستی رعایت کنید، نتیجه درخشانی از کمپین تبلیغاتی خود خواهید گرفت. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین زمان ۹ . هر آنچه که باید درباره اجایل در مدیریت پروژه بدانید : نگرش و اصول مدیریت اجایل برای اغلب تیمهای تجاری، از تیمهای محصول گرفته تا تیمهای بازاریابی مفید هستند.
4 ارزش اصلی مدیریت چابک پروژه
همانطور که قبلتر دیدیم، هیچ فرقی نمیکند در