۱ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای DynamiCS 365 آشنا شوید : ساختار کلی DynamiCS 365 به کاربران امکان میدهد که از بهرهوری و دانش بالاتری برخوردار باشند و مدیران را از بینش عملکردی، فرصتها و روابط با مشتری عمیقتری ۲ . یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار DynamiCS 365 : صرفا در این مطلب میخواهیم به اهمیت این تعاملات از دیدگاه تجاری و کسب و کار بپردازیم.
فراگیری این شبکهها تا بدان جا جلو رفته است که پرسنل و ۳ . CX و CS در چیست؟ : CRM و CS را با موفقیت پیادهسازی کنید میتوان ارتباط مشتریان با شرکت یا سازمان را به خوبی مدیریت کرد، اما این اصطلاحات دقیقا به چه معنا هستند.
تجربه مشتری (CX) ۴ . یکپارچگی بات پیام رسان بله و نرم افزار DynamiCS 365 : صرفا در این مطلب میخواهیم به اهمیت این تعاملات از دیدگاه تجاری و کسب و کار بپردازیم.
فراگیری این شبکهها تا بدان جا جلو رفته است که پرسنل و ۵ .CSm چیست ؟ با شاخص، مدل و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری آشنا شوید! :CSm چیست؟
اندازه گیری رضایت مشتری یا همان CSM (Customer Satisfaction Measurement) یکی از مهمترین مفاهیم کاربردی در دنیای تجارت است که اگر صاحب یا مدیر یک کسبوکار هستید، ۶ . شش کاربرد نرم افزار CRM : سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از ۷ . درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM :
درباره سیستم تیکتینگ در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیق تر سامانه پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون سازمانی و برون ۸ . چکار کنیم که ورشکسته نشویم؟ 6 گام نجات از ورشکستگی :
آیا در معرض ورشکستگی هستید؟
کسب و کارتان درآمدزایی دارد و شما هم حقوق خیلی خوبی می گیرید. این یکی از اولین نکته های ماست. قرار نیست حقوق بگیرید. ۹ . افزایش سرعت سایت با ساده ترین نکات :
در اولین نگاه هنگامی که وارد سایت خود میشوید ممکن است که زیاد متوجه کندی سرعت سایت خود نشوید و احساس کنید که سایت شما در این زمینه زیاد مشکل ۱۰ . دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز چگونه کار میکند؟ Digital Marketing : پیشبینی اول:
بازاریابی محتوا یا Content Marketing ، همچنان به عنوان یکی از جذابترین شیوههای بازاریابی مورد توجه خواهد بود.
توجه به این شکل از بازاریابی موجب افزایش بودجه “بازاریابی