×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بازاریابی محتوا - ۱۶ مورد پیدا شد

۱ . دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز چگونه کار می‌کند؟ Digital Marketing : جذاب‌ترین شیوه‌های بازاریابی مورد توجه خواهد بود. توجه به این شکل از بازاریابی موجب افزایش بودجه “بازاریابی محتوا” خواهد شد، تا آن‌جا که پیش‌بینی می‌شود یک چهارم از بودجه کل بازاریابی
۲ . قیف فروش چیست؟ : به قیف بازاریابی نیز شناخته می شود، به فرآیند فروشی گفته می شود که شرکت ها هنگام خرید محصول، مشتریان را از طریق آن هدایت می کنند. به عبارت دیگر
۳ . نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : به علاوه، این سیستم می تواند اطلاعات دیگری مانند اخبار فعالیت های شرکت مورد نظر را به طور خودکار دریافت کرده و جزئیاتی همچون علایق شخصی مشتری در
۴ . دلایل اعتراضات فروش مشتریان : اما چرا مواجهه با اعتراضات مشتریان ناگزیر است؟ زیرا اگر مشتری درباره قیمت، ارزش یا ارتباط با موقعیت محصول شما مردد نبود یا مشکلی در توانایی خرید آن نداشت، قبلا
۵ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : می‌توانید از بازاریابی ایمیلی برای اطلاع‌رسانی به مخاطبین خود، افزایش فروش و ایجاد یک جامعه پیرامون برند خود، مانند یک خبرنامه، استفاده کنید. نحوه بازاریابی ایمیلی مدرن از ارسال ایمیل‌های انبوه و
۶ . راه اندازی کمپین تبلیغاتی شبکه اجتماعی و معرفی چند نمونه موفق کمپین تبلیغاتی : برای یک بازاریابی آنلاین مؤثر توسعه دهد و نیز برای تبلیغ کردن محصولات و خدمات خود بر یک راهبرد بلند مدت تمرکز نماید .   فرقی نمی‌کند که شما در تجارت کوچکی
۷ . ۶ نکته برای پیگیری موثر مشتریان از طریق ایمیل! : فعال حوزه بازاریابی و فروش باید قادر به نگارش یک ایمیل جذاب به منظور پیگیری پیشنهاد فروش خود از مشتری بالقوه خود باشد. در ۸۰% موارد هر توافقی حداقل نیاز
۸ . چگونه با وبینار مارکتینگ فروش بیشتری داشته باشیم؟ : پنج مزیت بازاریابی وبیناری برای کسب و کارها وبینار در درجه اول، یک روش حرفه‌ای برای نشان دادن تخصص شما در کسب‌وکارتان است. اولین مزیت این روش، یعنی دسترسی ارزان و
۹ . نسبت زمان به ارزش (Time To Value) بهترین روش موفقیت مشتری برای کمک به کسب‌و‌کار شما : ارائه می‌کند، بازاریابی و فروش آن محصول یا خدمت به یک چالش جدی تبدیل خواهد شد. کسب‌وکارها عمدتا تامین‌کنندگان خود را بر اساس میزان اعتمادی که نسبت به برندشان دارند انتخاب
۱۰ . نکات مهمی که در انتخاب نرم افزار CRM باید بدانید! : بسیاری از استراتژی های بازاریابی مختلف را هم می توان از طریق این نرم افزار به شکل خودکار و برنامه ریزی شده پیاده سازی کرد و از این رو به کسب و