×
تبلیبغات

موضوع جستجو: بهبود روابط کسب و کار - ۹ مورد پیدا شد

۱ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند.  - CRM  یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته
۲ . شش کاربرد نرم افزار CRM : در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما می خواهید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را
۳ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : Assistant) باعث بهبود بهره‌وری و کارایی می‌شوند. •   معماری انعطاف‌پذیر، گزینه‌های متنوع استقرار و قیمت‌گذاری آن، امکان سفارشی‌سازی آسان برای متناسب‌سازی سیستم با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار را
۴ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : با هدف بهبود تجربه مشتری (Customer Experience) است. مزایای CRM تعاملی •   دسته‌بندی و طبقه‌بندی داده‌های به دست آمده از تعاملات با مشتریان •   ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال و همچنین
۵ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : ویژه برند، بهبود رضایت مشتری، فروش بیشتر و ایجاد وفاداری مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد. سیستم CRM چه حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد؟ می‌توان این طور ادعا نمود که سیستم‌های CRM
۶ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : روش‌های بازاریابی، بهبود خدمات به مشتری، تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده توسط شرکت‌ها در مورد مشتریان خود، مشاهده روند شکل‌گیری داده‌ها، ارزیابی پاسخ به کمپین‌های مختلف در داخل شرکت،
۷ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساخته‌شده است؟ : خریدار و بهبود نتایج فروش کمک می‌کند. داشبورد جامع وجود یک داشبورد جامع که یک رابط گرافیکی برای کارکنان فروش و مدیران فراهم می­کند تا معاملات بسته و باز، حجم مراحل مختلف
۸ . تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ : اطلاعات برای بهبود تجربه‌ی مشتری است.» تعریف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه مایکروسافت مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM می‌شناسد و در تعریف خود از CRM چنین می‌گوید
۹ . تفاوت CRM با ERP در چیست؟ : به همین دلیل، نرم افزار به عنصری اساسی برای سازماندهی زندگی و برتری افراد از نظر شخصی و حرفه‌ای، در محیطی پیچیده‌تر و رقابتی‌تر از گذشته تبدیل شده