×

محصولات

24 سال تجربه

از سال ۱۹۹۴، ما جوامع و دولت‌ها را در سراسر جهان با خدمات مهندسی عمران با کیفیت بالا فراهم کرده‌ایم.

Ensuring the best quality

All projects of our engineers are checked for high quality using the latest technologies and innovations in quality control.

Read more

Developing infrastructure

Our global goals are to design, build, and manage projects and programs that unlock opportunities and protect our environment.

Read more

مقایسه انتخاب شده ها

حذف همه

موضوع جستجو: افزایش فروش - ۴۹ مورد پیدا شد

۱ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد. سیستم CRM چه حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد؟ می‌توان این طور ادعا نمود که سیستم‌های CRM تقریبا همیشه با تیم‌های فروش در ارتباط بوده‌اند. با گذشت
۳ . مشتری و افزایش درآمد بیشتر : مدیریت و افزایش فروش بهین تک گستر همواره میتواند به عنوان یک مشاور در کنار کسب و کار شما باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه [نرم افزار CRM چیست ؟]
۴ . قیف فروش چیست؟ : لوله فروش، افزایش خواهد یافت. مراحل قیف فروش کدامند و چگونه کار می کند؟ قیف فروش یک استراتژی برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری واقعی است. مراحل قیف در نرم افزار CRM
۵ . ۹ راهکار افزایش بهره وری تیم فروش : این یعنی افزایش بهره‌‎وری. چرا که باعث می‌شود تیم فروش وقت خود را برای از این شاخه به آن شاخه پریدن برای خریداران غیر مشابه تلف نکند.   ۳ – زمان استراحت
۶ . شش کاربرد نرم افزار CRM : ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های
۷ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : سرنخ ها افزایش یابند و نهایتا با افزایش تعداد سرنخ ها نرخ تبدیلشان به مشتری نیز افزایش خواهد یافت. 4. مدیریت ارتباط با مشتری های احتمالی از طریق CRM می توان
۸ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : را نیز افزایش داد. خدمات میدانی این ماژول مخصوص شرکت‌هایی است که دارای تکنسین‌ها و کارشناسان خدمات میدانی هستند. قابلیت مدیریت پروژه را از طریق برنامه‌ریزی، مسیریابی و سفارشات کاری و همچنین
۹ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : باید موجب افزایش تعامل تیم با مشتریان شود. اگر پرسنل مرکز تماس صرفا برای کسب اطلاعات مشتری نیاز به کلیک در ده پنجره مختلف داشته باشد، قطعا تجربه خوبی نخواهند
۱۰ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور