×

موضوع جستجو: افزایش فروش - ۳۶ مورد پیدا شد

۱ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با
۲ . ‫نرم افزار CRM مناسب سازمانتان را بشناسید : مشتری و افزایش درآمد خود گام بردارد. سیستم CRM چه حوزه‌هایی را پوشش می‌دهد؟ می‌توان این طور ادعا نمود که سیستم‌های CRM تقریبا همیشه با تیم‌های فروش در ارتباط بوده‌اند. با گذشت
۳ . مشتری و افزایش درآمد بیشتر : مدیریت و افزایش فروش بهین تک گستر همواره میتواند به عنوان یک مشاور در کنار کسب و کار شما باشد. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه [نرم افزار CRM چیست ؟]
۴ . قیف فروش چیست؟ : لوله فروش، افزایش خواهد یافت. مراحل قیف فروش کدامند و چگونه کار می کند؟ قیف فروش یک استراتژی برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری واقعی است. مراحل قیف در نرم افزار CRM
۵ . شش کاربرد نرم افزار CRM : ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های
۶ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : سرنخ ها افزایش یابند و نهایتا با افزایش تعداد سرنخ ها نرخ تبدیلشان به مشتری نیز افزایش خواهد یافت. 4. مدیریت ارتباط با مشتری های احتمالی از طریق CRM می توان
۷ . چرا CRM مایکروسافت؟ با مزایای Dynamics 365 آشنا شوید : را نیز افزایش داد. خدمات میدانی این ماژول مخصوص شرکت‌هایی است که دارای تکنسین‌ها و کارشناسان خدمات میدانی هستند. قابلیت مدیریت پروژه را از طریق برنامه‌ریزی، مسیریابی و سفارشات کاری و همچنین
۸ . ‫قبل از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : باید موجب افزایش تعامل تیم با مشتریان شود. اگر پرسنل مرکز تماس صرفا برای کسب اطلاعات مشتری نیاز به کلیک در ده پنجره مختلف داشته باشد، قطعا تجربه خوبی نخواهند
۹ . ‫موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارت‌ها : CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است، اما مسئولیت‌های شغلی یک تحلیلگر CRM فراتر از ایجاد وفاداری در مشتری می‌باشد. برای رونق کسب و کار و حضور
۱۰ . معنی CRM چیست ؟ : بازارها با افزایش عرضه مواجه شدند. بقای شرکت‌ها در شنیدن صدای مشتریان و بخش‌بندی بازار بر اساس مشخصات و نیازمندی‌های آنان بود. این نگرش به بازار محوری معروف است. با